Update kjole krise

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juli 2012

SS82

Synes det er så flot det du har valgt  Du bliver super smuk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2012

Miss BananaHammock

Slott skriver:

Synes det er så flot det du har valgt  Du bliver super smuk

Tusind tak

Anmeld

10. juli 2012

Alexis - i den virtuelle verden!

Miss BananaHammock skriver:

Tog lige en tur ned igennem Vejle efter arbejde. Var inde i 2 rigtige brudekjole butikker og fandt hurtig ud af at jeg ikke skulle have en rigtig brudekjole. Heller ikke en graviditets en. Det blev alt for pænt. Hang lidt med hovedet - men så smuttede jeg lige ind i Saint Tropez og her fandt jeg (på tilbud til 150kr) lige præcis det jeg ville have.

Og bagefter smuttede jeg liige i bianco for at se om de havde fået nye varer og der fandt jeg (billed 1) - de er ikke de mest behagelige, men det er så flotte. Også fik jeg lagt (billed 2) til side, da jeg overvejer at købe dem istedet eller oveni, da de er knap så høje og vil være gode til hverdag eller "semi" fine fester.

Nu mangler jeg bare en jakke, hvis vejret ikke bliver så godt.

Dejligt at man slipper af med at betale 150kr for kjole og omkring 400kr for sko istedet for mange tusind!

Min dag er total reddet!

Tak for alt jeres hjælp piger!!

Anmeld

10. juli 2012

Putomanen

Hvor ser det bare fint ud. Det er et kæmpe fund til de penge. Jeg er sikker på, at du kommer til at se skøn ud på din bryllupsdag

Jeg håber da, at der også kommer et billede eller to op af dig i dit flotte ourfit

Anmeld

10. juli 2012

MorDk

Hvor bliver du bare FLOT!!! Jeg er også mest til Guldskoene...

Anmeld

10. juli 2012

Miss BananaHammock

Putomanen skriver:

Hvor ser det bare fint ud. Det er et kæmpe fund til de penge. Jeg er sikker på, at du kommer til at se skøn ud på din bryllupsdag

Jeg håber da, at der også kommer et billede eller to op af dig i dit flotte ourfit

Skal nok opdatere med billeder Har lavet en bryllupstråd som jeg bare tænker jeg ligger dem ind i når det er.

Og tak!

Anmeld

10. juli 2012

Miss BananaHammock

MorDk skriver:

Hvor bliver du bare FLOT!!! Jeg er også mest til Guldskoene...

tak søde

Anmeld

10. juli 2012

4xGreve

Ayasmor skriver:

Det er skisme da bare win/win. Kjolen er bare super sød og enkel. Jeg er personligt selv mest til skoene på billede 2, men guldskoene er heller ikke et dårligt valg.

Enig

Anmeld

10. juli 2012

Miss BananaHammock

4xGreve skriver:

Enig

Anmeld

10. juli 2012

Pigent

Miss BananaHammock skriver:

Tog lige en tur ned igennem Vejle efter arbejde. Var inde i 2 rigtige brudekjole butikker og fandt hurtig ud af at jeg ikke skulle have en rigtig brudekjole. Heller ikke en graviditets en. Det blev alt for pænt. Hang lidt med hovedet - men så smuttede jeg lige ind i Saint Tropez og her fandt jeg (på tilbud til 150kr) lige præcis det jeg ville have.

Og bagefter smuttede jeg liige i bianco for at se om de havde fået nye varer og der fandt jeg (billed 1) - de er ikke de mest behagelige, men det er så flotte. Også fik jeg lagt (billed 2) til side, da jeg overvejer at købe dem istedet eller oveni, da de er knap så høje og vil være gode til hverdag eller "semi" fine fester.

Nu mangler jeg bare en jakke, hvis vejret ikke bliver så godt.

Dejligt at man slipper af med at betale 150kr for kjole og omkring 400kr for sko istedet for mange tusind!

Min dag er total reddet!

Tak for alt jeres hjælp piger!!

Det er en flot kjole du har fundet.
Synes begge sko er pæne, men synes du skal vælge dem der sidder bedst. 

Jeg har fundet en som kan i fåes i nogle forskellig farver også er den ikke så dyr. 

http://www.hm.com/dk/product/98799?article=98799-B#article=98799-C

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.