Update kjole krise

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.421 visninger
46 svar
0 synes godt om
10. juli 2012

Miss BananaHammock

Tog lige en tur ned igennem Vejle efter arbejde. Var inde i 2 rigtige brudekjole butikker og fandt hurtig ud af at jeg ikke skulle have en rigtig brudekjole. Heller ikke en graviditets en. Det blev alt for pænt. Hang lidt med hovedet - men så smuttede jeg lige ind i Saint Tropez og her fandt jeg (på tilbud til 150kr) lige præcis det jeg ville have.

Og bagefter smuttede jeg liige i bianco for at se om de havde fået nye varer og der fandt jeg (billed 1) - de er ikke de mest behagelige, men det er så flotte. Også fik jeg lagt (billed 2) til side, da jeg overvejer at købe dem istedet eller oveni, da de er knap så høje og vil være gode til hverdag eller "semi" fine fester.

Nu mangler jeg bare en jakke, hvis vejret ikke bliver så godt.

Dejligt at man slipper af med at betale 150kr for kjole og omkring 400kr for sko istedet for mange tusind!

Min dag er total reddet!

Tak for alt jeres hjælp piger!!
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2012

babymus77

Sådan!!!! Det bliver smukt;-) ;-). Super flot valg;-)

Anmeld

10. juli 2012

Sørens

Miss BananaHammock skriver:

Tog lige en tur ned igennem Vejle efter arbejde. Var inde i 2 rigtige brudekjole butikker og fandt hurtig ud af at jeg ikke skulle have en rigtig brudekjole. Heller ikke en graviditets en. Det blev alt for pænt. Hang lidt med hovedet - men så smuttede jeg lige ind i Saint Tropez og her fandt jeg (på tilbud til 150kr) lige præcis det jeg ville have.

Og bagefter smuttede jeg liige i bianco for at se om de havde fået nye varer og der fandt jeg (billed 1) - de er ikke de mest behagelige, men det er så flotte. Også fik jeg lagt (billed 2) til side, da jeg overvejer at købe dem istedet eller oveni, da de er knap så høje og vil være gode til hverdag eller "semi" fine fester.

Nu mangler jeg bare en jakke, hvis vejret ikke bliver så godt.

Dejligt at man slipper af med at betale 150kr for kjole og omkring 400kr for sko istedet for mange tusind!

Min dag er total reddet!

Tak for alt jeres hjælp piger!!

Du bliver SÅ fin! Kan bedst lide "guld" skoene! Tillykke!

Anmeld

10. juli 2012

Miss BananaHammock

babymus77 skriver:

Sådan!!!! Det bliver smukt;-) ;-). Super flot valg;-)

tak

Anmeld

10. juli 2012

Miss BananaHammock

Sørens skriver:

Du bliver SÅ fin! Kan bedst lide "guld" skoene! Tillykke!

Tak

Os' mig - også må jeg jo bare ha' skifte sko med Synes også de andre falder for meget i med samme farve som kjolen!

Anmeld

10. juli 2012

nielsen80

Du bliver så fin!!!!!!! Endnu engang tillykke.

Husk lige at sige til, hvis du en dag efter arbejde er frisk på en kop kaffe eller is. Bor jo kun10-15 min fra vejle, og er gået på barsel så et hurtigt cafebesøg kunne da være hyggeligt.

Anmeld

10. juli 2012

Ayasmor

Det er skisme da bare win/win. Kjolen er bare super sød og enkel. Jeg er personligt selv mest til skoene på billede 2, men guldskoene er heller ikke et dårligt valg.

Anmeld

10. juli 2012

tarkoflen

Der er ikke noget som at finde ting man bare gerne ville have på tilbud

Og hvor bliver du bare fin!

Tillykke med de gode køb og med brylluppet

Anmeld

10. juli 2012

Miss BananaHammock

nielsen80 skriver:

Du bliver så fin!!!!!!! Endnu engang tillykke.

Husk lige at sige til, hvis du en dag efter arbejde er frisk på en kop kaffe eller is. Bor jo kun10-15 min fra vejle, og er gået på barsel så et hurtigt cafebesøg kunne da være hyggeligt.

ahhh ja!! det kunne være hyggeligt! Går godt nok på ferie torsdag - men måske jeg lige skal forbi kontoret fredag for at ordne det sidste. Er du fri fredag formiddag?

Anmeld

10. juli 2012

tarkoflen

Ps. Jeg synes du har fortjent begge par sko, når nu du fandt så billig en kjole

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.