Fed ting at læse på facebook

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. juli 2012

An&Jo

Meliora skriver:

Forstår udemærket din fustration. Måtte selv opdage at min farfar var blevet indlagt sidste år, fordi jeg ikke snakker med min far. Manden gad ikke engang sige det til min mor, som så kunne sige det videre. Nogen gange er familie vare underlig, og mit bedste råd det er at skære dem ud af sit liv. Så slipper man for alle de bekymringer og problemer.. Træls at det skal være sådan nogen gange... :-(

de har været skåret ud før, og ja jeg overvejer at gøre det permanent..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juli 2012

An&Jo

pemiro skriver:

Ej det var da træls at de stadig bærer nag, for det er da efterhånden noget tid siden du lavede det opslag med din søsters fødselsdag...

Jeg ville nok også kraftigt overveje at tage afstand fra dem, dog vil jeg sige at det er hårdt hvis du gør det, for der vil ikke gå en dag hvor du ikke tænker på dem (det gør der nok heller ikke som situationen er nu).
Jeg har selv frasagt mig kontakt til min far for 15 år siden, og jeg tænker stadig dagligt på ham..

Håber snart der kommer en løsning for dig

det er lidt over en måned siden ja..

Jeg har haft skåret kontakten væk før, men valgte at tage den op igen, fordi de lovede forbedringer, men der har bare ingen været..

Anmeld

12. juli 2012

An&Jo

MorDk skriver:

KÆMPE krammer

Hvor er det bare tarveligt af dine forældre... og hvor er det bare barnligt og hjerteløst af din far! ØvØv!

det er rigtig tarveligt.. :/

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.