Fed ting at læse på facebook

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.570 visninger
22 svar
0 synes godt om
10. juli 2012

An&Jo

Nogengange forbander jeg det skide facebook langt væk, og især idag..

Læste lige en status min far har lavet og deri står der så at han skal opereres, fedt at få afvide over et fucking socialt netværk frem for at han æder hans fucking stolthed og ringer til mig..

Jeg har ikke hørt fra mine forældre i over 2 måneder nu fordi jeg glemte min søsters fødselsdag og når jeg ringer til dem tager de ikke telefonen..
Armen hvor barnligt er det lige??

Synes sq godt at han kan ringe og fortælle sådan noget fremfor at skrive det på facebook!!

Har lyst til at kommentere den status, men ved der kommer ballade ud af det og vil de ikke snakke med mig kan jeg jo ikke gøre noget ved det, at de bærer nag kan jeg jo ikke gøre ved..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2012

Dot D

nej, bærer de nag over det endnu... de må da se at blive voksne

jeg kan sandelig godt forstå, at du gerne ville have haft den besked personligt i stedet for... håber ikke det er noget alvorligt

jeg synes næsten, du skulle kontakte din far, og sige at du er ked af, at han skal opereres, og spørge om der er noget du kan hjælpe med. glem alt om tidligere stridigheder, for så viser du dig, som den voksne, og i kan måske få lagt alt bag jer...

godt nok ikke på den bedste måde, for det er nu en gang at snakke om tingene, men det lader ikke til at være tilfældet her.

du får lige etmed på vejen

Anmeld

10. juli 2012

wamse

Hvor er det bare ringe

Anmeld

10. juli 2012

La´chrissen

Øv hvor er de bare barnlige. Utroligt at de bliver ved med at opføre sig sådan.

Anmeld

10. juli 2012

An&Jo

Dot D skriver:

nej, bærer de nag over det endnu... de må da se at blive voksne

jeg kan sandelig godt forstå, at du gerne ville have haft den besked personligt i stedet for... håber ikke det er noget alvorligt

jeg synes næsten, du skulle kontakte din far, og sige at du er ked af, at han skal opereres, og spørge om der er noget du kan hjælpe med. glem alt om tidligere stridigheder, for så viser du dig, som den voksne, og i kan måske få lagt alt bag jer...

godt nok ikke på den bedste måde, for det er nu en gang at snakke om tingene, men det lader ikke til at være tilfældet her.

du får lige etmed på vejen

Ja de bærer desværre stadig nag over det.. :/
Men sådan er de desværre.. Er begyndt meget at overveje om ikke bare jeg skal fortælle dem at jeg ikke holder til det mere og så simpelthen lade dem sejle deres egen sø.. Jeg ved godt selv at jeg ikke altid ringer, men synes tiden løber fra mig mange gange.. :/
Men de tager aædrig initiativ.. De savner jo ikke engang deres barnebarn.

Anmeld

10. juli 2012

An&Jo

wamse skriver:

Hvor er det bare ringe

Det er meget ringe..

Anmeld

10. juli 2012

An&Jo

La´chrissen skriver:

Øv hvor er de bare barnlige. Utroligt at de bliver ved med at opføre sig sådan.

Ja man forstår det jo ikke.. :/

Anmeld

10. juli 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Nu siger jeg det altså lige ud.... Din familie er godt nok for mærkelig!

Hvad fanden er det for noget at bære nag over i 1000 år?! Og så har de ikke engang "balls" nok til at ringe og fortælle at din far skal opereres. Svineri.

Jeg havde smidt dem ud og ladet dem sejle deres egen sø. Den opførsel gad jeg godt nok ikke finde mig i.

Anmeld

10. juli 2012

Dot D

An&Jo skriver:

Ja de bærer desværre stadig nag over det.. :/
Men sådan er de desværre.. Er begyndt meget at overveje om ikke bare jeg skal fortælle dem at jeg ikke holder til det mere og så simpelthen lade dem sejle deres egen sø.. Jeg ved godt selv at jeg ikke altid ringer, men synes tiden løber fra mig mange gange.. :/
Men de tager aædrig initiativ.. De savner jo ikke engang deres barnebarn.

det kan være, at det er bedst for alle, eller i hvert fald for dig det er ikke sundt for dig, at gå og tænke over dem og deres, når der ikke kommer response fra deres side...

så måske du bare skal lade dem sejle deres egen sø, groft sagt, så må de jo henvende sig, hvis de pludseligt "savner" én eller flere af jer....

de lyder altså lidt specielle, undskyld

Anmeld

10. juli 2012

MissTas

An&Jo skriver:

Nogengange forbander jeg det skide facebook langt væk, og især idag..

Læste lige en status min far har lavet og deri står der så at han skal opereres, fedt at få afvide over et fucking socialt netværk frem for at han æder hans fucking stolthed og ringer til mig..

Jeg har ikke hørt fra mine forældre i over 2 måneder nu fordi jeg glemte min søsters fødselsdag og når jeg ringer til dem tager de ikke telefonen..
Armen hvor barnligt er det lige??

Synes sq godt at han kan ringe og fortælle sådan noget fremfor at skrive det på facebook!!

Har lyst til at kommentere den status, men ved der kommer ballade ud af det og vil de ikke snakke med mig kan jeg jo ikke gøre noget ved det, at de bærer nag kan jeg jo ikke gøre ved..

utroligt at forældre kan være sådan overfor sine børn..

Øv øv.. kan godt forstå det er træls at læse det over facebook i stedet for at han selv har fortalt dig det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.