An&Jo skriver:
Nogengange forbander jeg det skide facebook langt væk, og især idag..
Læste lige en status min far har lavet og deri står der så at han skal opereres, fedt at få afvide over et fucking socialt netværk frem for at han æder hans fucking stolthed og ringer til mig..
Jeg har ikke hørt fra mine forældre i over 2 måneder nu fordi jeg glemte min søsters fødselsdag og når jeg ringer til dem tager de ikke telefonen..
Armen hvor barnligt er det lige??
Synes sq godt at han kan ringe og fortælle sådan noget fremfor at skrive det på facebook!!
Har lyst til at kommentere den status, men ved der kommer ballade ud af det og vil de ikke snakke med mig kan jeg jo ikke gøre noget ved det, at de bærer nag kan jeg jo ikke gøre ved.. 
Ej det var da træls at de stadig bærer nag, for det er da efterhånden noget tid siden du lavede det opslag med din søsters fødselsdag...
Jeg ville nok også kraftigt overveje at tage afstand fra dem, dog vil jeg sige at det er hårdt hvis du gør det, for der vil ikke gå en dag hvor du ikke tænker på dem (det gør der nok heller ikke som situationen er nu).
Jeg har selv frasagt mig kontakt til min far for 15 år siden, og jeg tænker stadig dagligt på ham..
Håber snart der kommer en løsning for dig
Anmeld