Tak for alle jeres svar. Jeg har først kunne læse dem nu, da min computer har været nede.
Jeg føler inderst inde, at jeg gerne vil have det barn. Jeg GLÆDER mig til at være MOR og give mit barn tryghed, kærlighed og omsorg.. Men når folk kommer undrende til mig og siger "Hvorfor alverden vælger du at beholde det, når du ikke er sammen med faren?", bliver jeg dybt ulykkelig indeni, for det er jo MIN beslutning lige nu at sætte et barn i verden velvidende at det ikke vokser op i en kernefamilie med mor, far og vovhund under samme tag. Dét gør ondt.
Derimod VED jeg dog at barnet vil vælte i kærlighed og jeg har selv set hvor hårdt og uretfærdigt livet kan være, så jeg ville aldrig kunne byde mit barn det samme - eller noget der ligner.
Jeg tvivler stadig på om faren er - og nogensinde bliver - klar til opgaven, da han ikke ejer det der fadergen. Det kan komme, det håber jeg.
Om ikke andet ved jeg, at det får nogle fantastiske bedsteforældre.
Jeg ved også, at jeg IKKE ender som single resten af livet, så barnet vil også vokse op med en faderfigur, men dog ikke nogen som skal erstatte barnets rigtige far, naturligvis.
Anmeld