Datoer til KBH fest

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. maj 2009

Ny mor

Syv  Kom så, tøser!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2009

Tut

op op op

OG FÅ SÅ LIGE MELDT JER TIL TØSER!!!!!

Anmeld

29. maj 2009

Nadi

Jeg kan muligvis den 22., så det er den jeg har stemt på. Mon der er mulighed for at blive samlet op, hvis der er en oppe nord fra der skal afsted

Vi overtager huset den 1. august, så de første uger i august er jeg nok fuldt beskæftiget med det, og så starter jeg i skole igen i uge 35 så er nok lidt bustet den 29.

Åh det kunne være så fedt at sommer-feste med jer

Anmeld

29. maj 2009

Kaufie

Har altså stemt ingen...... Og det er ikke fordi jeg ikke gerne vil feste med jer - men for mig er det bare lang tid der skal rykkes ud af kalenderen for at kunne kommet et smut til KBH..... Ved desuden heller ikke helt hvor vi befinder os på noget tidspunkt i august.

Og selvom der ER dømt ferie i 3 august uger, og vi HAR snakket en KBH-tur, så tror jeg ikke jeg bliver populær hvis en af aftnerne+ ½ dag efter kommer til at hedde alene med Wildbassen på et hotelvær for manden min....

Anmeld

29. maj 2009

Mie A

Jeg kan alle dage )
MIe - uden et liv!

Anmeld

29. maj 2009

Tut

Nu står den lige med d. 22/8 og 29/9 - 8 tøser på hver

Anmeld

29. maj 2009

Anja

Den 15. duer ikke for mig, for Jonas har fødselsdag den weekend, men ellers tror jeg, at de andre datoer endnu er ledige

Mie: måske kunne vi følges ??

Anmeld

29. maj 2009

Mie A

Anja skriver:

Den 15. duer ikke for mig, for Jonas har fødselsdag den weekend, men ellers tror jeg, at de andre datoer endnu er ledige

Mie: måske kunne vi følges ??

Ja, selvfølgelig skal vi følges

Anmeld

29. maj 2009

Grynt

Altså jeg vil enormt gerne til fest med jer MEN den 22 holder jeg stor fødselsdags fest med næsten 70 mennesker inviteret, så dén weekend er totalt udelukket!!!! Alt efter hvor dyrt det hele bliver bumbumbum kunne det måske være jeg klare en anden weekend men INTET lovet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.