Datoer til KBH fest

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. maj 2009

Monica

Jeg har termin 04.08... så har stemt ingen... Ved jo ikke hvornår ham lillebror kommer til verden...

Monica

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2009

Loggidut

den her gang er jeg ikke lige med...øv, men det bliver en snert for dyrt, må jeg indrømme...

men for pokker hvor vil jeg savne jer den dag i nu bestemmer jer for!

Anmeld

13. maj 2009

Siber

Loggidut skriver:

den her gang er jeg ikke lige med...øv, men det bliver en snert for dyrt, må jeg indrømme...

men for pokker hvor vil jeg savne jer den dag i nu bestemmer jer for!

ej loggi, kom ind i kampen. fyld i bil og kom til KBH, hvis jeg kommer fra Norge, så kommer du også fra Jylland. Det er jo så længe siden jeg har set dig!

Knus Siber, der ved at økonomi er den sidste brik i puslespillet!

Anmeld

13. maj 2009

ka li ja

altså jeg ville nok også sige det ville være federe hvis der gik lidt længere tid.. vores økonomi er nemlig heller ikke så sjov..
syntes vi skal så meget her i sommer

men vi kan jo også bare feste igen til vinter

Anmeld

13. maj 2009

Siber

ka li ja skriver:

altså jeg ville nok også sige det ville være federe hvis der gik lidt længere tid.. vores økonomi er nemlig heller ikke så sjov..
syntes vi skal så meget her i sommer

men vi kan jo også bare feste igen til vinter

jeg er lige glad med om det bliver til vinter, bare I kommer!

Knus SIber

Anmeld

14. maj 2009

Rasmine

ÆV.
Jeg vil os' med.
Kunne vi ikke allerede nu arrangere en fest på FYN (Astrid) til efteråret?
Finde en weekend allerede nu.
Og så kan både Sjælland og Jylland mødes dér?
Så er der ikke så langt.

Anmeld

14. maj 2009

Loggidut

Siber skriver:

ej loggi, kom ind i kampen. fyld i bil og kom til KBH, hvis jeg kommer fra Norge, så kommer du også fra Jylland. Det er jo så længe siden jeg har set dig!

Knus Siber, der ved at økonomi er den sidste brik i puslespillet!

Ah søde siber...tror nok lige vores bankbog er en anelse for slap denne gang, selv om jeg herre gerne ville! uden tvivl...

Det kunne sgu da ellers være så fedt, sådan en lille tur over på tosseøen!

Anmeld

14. maj 2009

Helle30

361 km... kørte vi fra Falster til Ebeltoft. Ved den første fest kørte vi 425 km fra Falster til Nørresundby. Nåja - og begge gange tilbage igen.
Så var jeg ikke lige med hos Kalaha pga. ny baby og sååån, men jeg synes altså, at jyderne lige må ryste eventyrlysten og sparegrisen, tage vest på og drage østpå... som man siger.
Jeg bidrager gerne med en undercoveroptankning på automobilet eller gummisvaberen - så længe det foregår på en jet-tankstation.

Derudover har jeg stemt, at jeg kan deltage på alle de foreslåede datoer.

- Helle, som lige vil prøve en meningsløs og hidtil ubenyttet smiley..... og der er flere, hvor den kom fra....

Anmeld

15. maj 2009

Loggidut

Helle30 skriver:

361 km... kørte vi fra Falster til Ebeltoft. Ved den første fest kørte vi 425 km fra Falster til Nørresundby. Nåja - og begge gange tilbage igen.
Så var jeg ikke lige med hos Kalaha pga. ny baby og sååån, men jeg synes altså, at jyderne lige må ryste eventyrlysten og sparegrisen, tage vest på og drage østpå... som man siger.
Jeg bidrager gerne med en undercoveroptankning på automobilet eller gummisvaberen - så længe det foregår på en jet-tankstation.

Derudover har jeg stemt, at jeg kan deltage på alle de foreslåede datoer.

- Helle, som lige vil prøve en meningsløs og hidtil ubenyttet smiley..... og der er flere, hvor den kom fra....

jooo Helle det kan du have ret i, men vi har lige været i Søvind, og bagefter en tur ved Tynen, og jeg er slet ikke skræmt af kilometerne, men skræmt ved at kigge på min bankbog!

hvis nu jeg pludselig er så heldig at der dunker en mill ned i hovedet på mig, så kommer jeg satme, det vil jeg love dig!

Anmeld

18. maj 2009

Tut

op.

Pt. er der 7 der kan d. 29/8 - hvilket er den dag der er flest der kan.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.