Planlægger nr. 2

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juli 2012

Anonym trådstarter

MorDk skriver:

Vi kommer til at have 2 år mellem vores. Jeg er sat her til 13.09.12 og har en søn fra 23.09.10 ♥ Vi glæder os rigtig, rigtig meget! Er sikker på det også er hårdt med 2 små... men det er det hele værd!!

Hvor er det spændende! Glæder mig til at følge jer lidt på sidelinjen! Held og lykke med snarlig fødsel og 4dobbelt familieliv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2012

Madam Blå

Anonym skriver:

Så er vi begyndt på projekt baby nr. 2! Alt efter hvor lang tid det tager vil der være 1,5 år+ mellem dem. Altså 1,5 år hvis det lykkes rimelig hurtigt... det tog kun 2 cyklusser sidste gang og da havde jeg været på p-piller, og det har jeg ikke nu, så nu må vi se.. faktisk var planen først at der skulle være 3 år mellem dem, men vi har bare virkelig talt om det på det seneste og der er mange fordele i at få nr. 2 nu. Vi vil gerne have dem tætte så de har glæde af hinanden. der er 4 år mellem min bror og jeg, og vi har aldrig haft noget sammen.

Men hvor jeg glæder mig, er jeg også nervøs og har brug for lidt opmuntrende tanker! det er ikke fordi jeg ikke er klar, men fordi jeg er bange for det der med, om vores første vil føle sig svigtet! Altså hun vil få al den opmærksomhed i verden, hun vil jo aldrig blive glemt, men hun skal jo dele opmærksomheden... så jeg har dårlig samvittighed overfor hende, men jeg ved jo også at sådan vil det være uanset om der går 2 år eller 5 år.. og i den forstand er det måske praktisk nok at hun ikke er så gammel...

og så også det rent praktiske... puha. for det er jo ikke lige helt det samme som kun at have én! men jeg glæder mig! egentlig ville vi starte i næste cyklus, men så havde jeg ÆL-udflåd i aftes, og så tænkte vi at vi bare skulle springe på. så nu må vi se!

Hilsen Anonym 95

Jeg har en veninde, som blev gravid da hendes baby var 4-5 mdr. Er grød af misundelse på hende Min datter er godt 8 mdr, og jeg ville så gerne have en mere. En mere i maven, en mere at pusle om, en mere at elske. Ih jeg er SÅ skruk

Jeg tror der er mange fordele ved at have dem tæt. Men alt afhænger af øjnene, der ser. Og jeg vil gerne se fordelene

Held og lykke!

Anmeld

10. juli 2012

Kløver

Anonym skriver:

Eeddu

Tak skal du have for svar og erfaringer! Kan være jeg lige skriver til dig

Det er du meget velkommen til

Anmeld

11. juli 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Anonym skriver:

På hvilke måder synes du det var hårdest? Nogen af tingene giver self. sig selv, men det er meget rart at være forberedt

Jeg synes, at det var hårdt, at have to rigtig små samtidig. Den "store" krævede stadigvæk rigtig meget.

Vi gjorde meget ud af, at den "store" fik rigtig meget opmærksomhed og ikke blev tilsidesat.

Det var hårdt, at skulle op til to små om natten, da den "store" ikke sov igennem.

Det bedste vi købte var vores tvillingeklapvogn. Jeg kunne komme alle steder, da man ikke kunne forvente, at den "store" kunne gå så langt.

Men det var det hele værd og jeg gjorde det gerne igen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.