Planlægger nr. 2

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juli 2012

Anonym trådstarter

nielsen80 skriver:

Jeg tror det har meget at sige, selvfølgelig spiller personlighed og kemi også ind, men alder er da bestemt en faktor. Hvis vi har muligheden, vil jeg bestemt også helst have få år imellem mine børn.

Tror ikke du skal være bekymret for den store mht. opmærksomhed. Er sikker på, at hvis man som forældre er obs på problemstillingen, så kan man gøre meget. Sørg for at have noget alene tid med dem begge, og vær opmærksom på de er to individer, så er jeg sikker på, at dine børn får lige det de har brug for(siger eksperten som ikke engang har det første barn endnu hihi)

Man kan godt vide en masse selvom man ikke har prøvet det Og tror det er fordelagtigt som en anden skriver at den første ikke som sådan kan huske h*n har været alene. Men ja, helt sikkert alenedage med den første! Jeg tror også det er noget helt andet med nr. 2, man er nok meget mere sikker på sig selv og hvad man gør, fordi man har prøvet det før... vi var TOTAL clueless med den første selvom vi havde læst stolpe op og stolpe ned. nu ved man jo en masse

hvor langt er du henne? synes jeg kan forstå på din status du er gravid

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Vi har 17 mdr. imellem vores dreng og pige - også planlagt. Det var hårdt, da de var små - men det hele kommer tilbage nu. De er hinandens bedste venner og leger så godt sammen. De er selvfølgelig også som andre søskende som kommer op og slås om legetøjet og driller hinanden. Men jeg har ikke fortrudt et sekund.

Anmeld

10. juli 2012

MyBigWish

Anonym skriver:

Må jeg skrive til dit privat? Vi har mange af de samme tanker Du må self. ikke afsløre for nogen hvem jeg er

Må du gerne Kunne være dejligt at skrive sammen med en som har det på samme måde Og selfølgelige afsløre jeg dig ikke

Anmeld

10. juli 2012

Kløver

Jeg har selv 14 mdr mellem mine 2, Daniel på snart 18 mdr, og Dina på næsten 3 mdr. Har du spørgsmål eller brug for snak, er du velkommen til at skrive privat.

Uanset hvornår vil børnene jo skulle dele opmærksomhed jeg var selv nærvøs og bekymret, men så snart man har dem begge løser det sig og man vænner sig hurtigt til hvordan det er og fungerer i hverdagen

Held og lykke, vi må håbe i snart får held

Anmeld

10. juli 2012

nielsen80

Anonym skriver:

Man kan godt vide en masse selvom man ikke har prøvet det Og tror det er fordelagtigt som en anden skriver at den første ikke som sådan kan huske h*n har været alene. Men ja, helt sikkert alenedage med den første! Jeg tror også det er noget helt andet med nr. 2, man er nok meget mere sikker på sig selv og hvad man gør, fordi man har prøvet det før... vi var TOTAL clueless med den første selvom vi havde læst stolpe op og stolpe ned. nu ved man jo en masse

hvor langt er du henne? synes jeg kan forstå på din status du er gravid

Tror du har ret i, at den største hurtigt glemmer hvordan det var at være alene og indordner sig. Hvor bliver det spændende for jer, kunne godt forstille mig, at man var langt mere sikker anden gang. Det synes jeg i hvert fald også tit man høre. Du skal i hvert fald have held og lykke med hele. Er virkelig sikker på, du giver begge dine børn en kæmpe gave ved at "allerede" få nummer 2 nu.

Jeg er 35 fulde uger i dag....så der ikke længe til for mig længere. Vi glæder os helt vildt til at møde den "lille" pige i maven. Hun har været meget længe undervejs, så hun er vores lille mirakel.

Anmeld

10. juli 2012

MorDk

Vi kommer til at have 2 år mellem vores. Jeg er sat her til 13.09.12 og har en søn fra 23.09.10 ♥ Vi glæder os rigtig, rigtig meget! Er sikker på det også er hårdt med 2 små... men det er det hele værd!!

Anmeld

10. juli 2012

Anonym trådstarter

MoarHvidovre skriver:

Vi har 17 mdr. imellem vores dreng og pige - også planlagt. Det var hårdt, da de var små - men det hele kommer tilbage nu. De er hinandens bedste venner og leger så godt sammen. De er selvfølgelig også som andre søskende som kommer op og slås om legetøjet og driller hinanden. Men jeg har ikke fortrudt et sekund.

På hvilke måder synes du det var hårdest? Nogen af tingene giver self. sig selv, men det er meget rart at være forberedt

Anmeld

10. juli 2012

Anonym trådstarter

MyBigWish skriver:

Må du gerne Kunne være dejligt at skrive sammen med en som har det på samme måde Og selfølgelige afsløre jeg dig ikke

Super, skriver om lidt!

Anmeld

10. juli 2012

Anonym trådstarter

Maja84 skriver:

Jeg har selv 14 mdr mellem mine 2, Daniel på snart 18 mdr, og Dina på næsten 3 mdr. Har du spørgsmål eller brug for snak, er du velkommen til at skrive privat.

Uanset hvornår vil børnene jo skulle dele opmærksomhed jeg var selv nærvøs og bekymret, men så snart man har dem begge løser det sig og man vænner sig hurtigt til hvordan det er og fungerer i hverdagen

Held og lykke, vi må håbe i snart får held

Tak skal du have for svar og erfaringer! Kan være jeg lige skriver til dig

Anmeld

10. juli 2012

Anonym trådstarter

nielsen80 skriver:

Tror du har ret i, at den største hurtigt glemmer hvordan det var at være alene og indordner sig. Hvor bliver det spændende for jer, kunne godt forstille mig, at man var langt mere sikker anden gang. Det synes jeg i hvert fald også tit man høre. Du skal i hvert fald have held og lykke med hele. Er virkelig sikker på, du giver begge dine børn en kæmpe gave ved at "allerede" få nummer 2 nu.

Jeg er 35 fulde uger i dag....så der ikke længe til for mig længere. Vi glæder os helt vildt til at møde den "lille" pige i maven. Hun har været meget længe undervejs, så hun er vores lille mirakel.

Tusind tak! Det bliver bare så spændende, selvom man er nervøs!

Uha, det er snart! Jeg synes godt jeg har læst noget om det har været svært for jer at blive gravide? Men var ikke lige sikker fordi jeg ikke kan se listen over oprettede debatter på din profil Du må virkelig være ved at være spændt på fødsel og det hele så? Glæd dig, det er virkelig det største!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.