Så er vi begyndt på projekt baby nr. 2! Alt efter hvor lang tid det tager vil der være 1,5 år+ mellem dem. Altså 1,5 år hvis det lykkes rimelig hurtigt... det tog kun 2 cyklusser sidste gang og da havde jeg været på p-piller, og det har jeg ikke nu, så nu må vi se.. faktisk var planen først at der skulle være 3 år mellem dem, men vi har bare virkelig talt om det på det seneste og der er mange fordele i at få nr. 2 nu. Vi vil gerne have dem tætte så de har glæde af hinanden. der er 4 år mellem min bror og jeg, og vi har aldrig haft noget sammen.
Men hvor jeg glæder mig, er jeg også nervøs og har brug for lidt opmuntrende tanker! det er ikke fordi jeg ikke er klar, men fordi jeg er bange for det der med, om vores første vil føle sig svigtet! Altså hun vil få al den opmærksomhed i verden, hun vil jo aldrig blive glemt, men hun skal jo dele opmærksomheden... så jeg har dårlig samvittighed overfor hende, men jeg ved jo også at sådan vil det være uanset om der går 2 år eller 5 år.. og i den forstand er det måske praktisk nok at hun ikke er så gammel...
og så også det rent praktiske... puha. for det er jo ikke lige helt det samme som kun at have én! men jeg glæder mig! egentlig ville vi starte i næste cyklus, men så havde jeg ÆL-udflåd i aftes, og så tænkte vi at vi bare skulle springe på. så nu må vi se!
Hilsen Anonym 95
Anmeld