veer???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juli 2012

Isabella_mor

Kay skriver:

ja... men hvorlænge der mon så går før det går rigtig igang

det kommer du slet ikke til at være i tvivl om... 

det er jo ikke til at sige..

for mig gik det jo igang med de der ubehagelige semiveer.. 

den 8.. 

om natten den 8 kunne jeg sove hvor jeg kun vågnede et par gange og havde semi veer... 

den 9 tog vi så til sygehuset og fik kørt strimmel. der var jeg begyndt at få lidt stærkere veer. men de var med de der 8-10 min mellemrum.

var så kun 1 cm åben og blev så sendt hjem igen. blev bedt om at tage nogle panodiler til natten og så få sovet.. det gjorde jeg, jeg sov ikke så meget.. 

den 10 kom jeg så på sygehuset igen. var kun 3,5 cm åben og bad og tryglede dem om at jeg måtte blive... jeg ville ikke hjem een gang til

om natten mellem den 10 og 11, fik jeg det slemt med veer.... fik lattergas og en lille cocktail (lidt morfin og panodil osv) så jeg kunne sove... om dagen den 11 havde jeg slemme veer.. 

og jeg fik så villads om aftenen den 11 kl 20:44 ved akut kejsersnit.. 

så fra min første Ve "optakt" til aktuel fødsel gik der næsten 4 døgn..'

så der KAN gå længe og der kan også gå kort tid..

i dit tilfælde vil jeg spå at der går kortere tid fordi du jo er hypermobil, der kan du måske være hurtig om at åbne dig..

jeg åbnede mig kun 7 cm... (hvad de kunne mærke) så derfor fik jeg kejsersnit, fordi ham var presset efter så mange dage med veer..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2012

Kay

Isabella_mor skriver:

det kommer du slet ikke til at være i tvivl om... 

det er jo ikke til at sige..

for mig gik det jo igang med de der ubehagelige semiveer.. 

den 8.. 

om natten den 8 kunne jeg sove hvor jeg kun vågnede et par gange og havde semi veer... 

den 9 tog vi så til sygehuset og fik kørt strimmel. der var jeg begyndt at få lidt stærkere veer. men de var med de der 8-10 min mellemrum.

var så kun 1 cm åben og blev så sendt hjem igen. blev bedt om at tage nogle panodiler til natten og så få sovet.. det gjorde jeg, jeg sov ikke så meget.. 

den 10 kom jeg så på sygehuset igen. var kun 3,5 cm åben og bad og tryglede dem om at jeg måtte blive... jeg ville ikke hjem een gang til

om natten mellem den 10 og 11, fik jeg det slemt med veer.... fik lattergas og en lille cocktail (lidt morfin og panodil osv) så jeg kunne sove... om dagen den 11 havde jeg slemme veer.. 

og jeg fik så villads om aftenen den 11 kl 20:44 ved akut kejsersnit.. 

så fra min første Ve "optakt" til aktuel fødsel gik der næsten 4 døgn..'

så der KAN gå længe og der kan også gå kort tid..

i dit tilfælde vil jeg spå at der går kortere tid fordi du jo er hypermobil, der kan du måske være hurtig om at åbne dig..

jeg åbnede mig kun 7 cm... (hvad de kunne mærke) så derfor fik jeg kejsersnit, fordi ham var presset efter så mange dage med veer..

puhh ha ja det lydder ik sjovt...

håber  det går hurtigere for mig... men ja ud kommer skal de små jo nok  komme uanset hvad

Anmeld

9. juli 2012

Isabella_mor

Kay skriver:

puhh ha ja det lydder ik sjovt...

håber  det går hurtigere for mig... men ja ud kommer skal de små jo nok  komme uanset hvad

ja nemlig

Anmeld

9. juli 2012

Kamulla

Kay skriver:

uhhh hvis driller rier føre til en kortere fødsel så må hun da gerne drille lidt

vil hellere have haft en længere fødsel.. heh..

min gik ikke så godt, og havde ingen pauser da jeg åbnede mig 8 1/2 cm på 1 time...  avs...  desuden fik jeg en 4. grads bristning, og fødsels dep. mit hoved kunne slet ikke følge med.. :/

frygter for næste gang... da de siger det går hurtigere..

ved ikke om mine ve drillerier førte til hurtigere fødsel.. for havde 1cm livmoderhals og ikke åben da jeg var 40+1..  

Anmeld

9. juli 2012

Kay

Kamulla skriver:

vil hellere have haft en længere fødsel.. heh..

min gik ikke så godt, og havde ingen pauser da jeg åbnede mig 8 1/2 cm på 1 time...  avs...  desuden fik jeg en 4. grads bristning, og fødsels dep. mit hoved kunne slet ikke følge med.. :/

frygter for næste gang... da de siger det går hurtigere..

ved ikke om mine ve drillerier førte til hurtigere fødsel.. for havde 1cm livmoderhals og ikke åben da jeg var 40+1..  

nej det kan jeg godt forstå... det kan også gå for stærkt

men sådan en 7-10 timer tænker jeg vil være fint for mig  hvis man dog kunne bestille det på forhånd

Anmeld

9. juli 2012

Kamulla

Kay skriver:

nej det kan jeg godt forstå... det kan også gå for stærkt

men sådan en 7-10 timer tænker jeg vil være fint for mig  hvis man dog kunne bestille det på forhånd

jeg havde bestilt 12 timer.. for sådan var det ved min mors første fødsel... hun er desværre ekstremt hurtig fødende.. men første fødsel gik der 12 timer fra tegnblødning til min søster var ude..

men kroppen hørte bare ikke efter...  

Anmeld

9. juli 2012

Kay

Kamulla skriver:

jeg havde bestilt 12 timer.. for sådan var det ved min mors første fødsel... hun er desværre ekstremt hurtig fødende.. men første fødsel gik der 12 timer fra tegnblødning til min søster var ude..

men kroppen hørte bare ikke efter...  

nej det er sikkert derfor ørene sidder på hoved... for kroppen nægter at høre når man prøver at snakke fornuftigt med den...

Anmeld

9. juli 2012

Kamulla

Kay skriver:

nej det er sikkert derfor ørene sidder på hoved... for kroppen nægter at høre når man prøver at snakke fornuftigt med den...

haha! nemlig

Anmeld

10. juli 2012

fairlady

Kamulla skriver:

nej men derfor er det bedst at kontakte hurtigst muligt når man går i fødsel før tid..

at hun er klar, betyder jo ikke at hun ikke kan få mén ved for tidlig fødsel.. betyder bare hun har en fin størrelse.. så mit råd er det samme.. var du 37+ vil jeg sige du skulle se tiden an, og ringe til FG når du ikke kunne holde det ud mere eller der var 3-4min mellem veerne

Man må altid regne med at det er det bedste for baby, at gå tiden ud. -også selvom baby størrelsesmæssigt er stor nok. Tit kan de små jo godt have probloblemer medd mave-systemet -og det er selvom de er født til termin...

Anmeld

10. juli 2012

Uhh... Spændende læsning!! Har der været noget i dag??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.