veer???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juli 2012

Kamulla

får du ondt igen, så bør du opsøge JM.. du skulle jo ikke føde endnu.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2012

Isabella_mor

Kay skriver:

jeps... er ret spændt for har haft plukveer on and off siden fredag morgen... men ikke der gjorde ondt på den måde...

så nu må vi se hvornår det sker...

altså når det er sådan at du må stoppe op og tænker over vejrtrækning osv, så er det helt klart begyndende veer i en eller anden forstand.. for så er det jo din livmoder der trækker sig sammen... 

og det er kun i meget sjældne tilfælde at det sker uden man ligger mærke til det.. 

Anmeld

9. juli 2012

Kay

Maalene skriver:

Det lyder som kraftige plukveer

Det havde jeg også nogle uger op til fødslen, troede flere gange, at det var nu, da de var regelmæssige og kom med ned til 5 min imellem - synes dog ikke de gjorde nok ondt, og ganske rigtigt - da de rigtige veer kom var jeg ikke i tvivl - og det tror jeg bestemt heller ikke du er

Al held og lykke med det hele

ja... det er jo så svært at vide når man ikke har prøvet det før så kan i andre side og være bagkloge... men det er også en stor hjælp

Anmeld

9. juli 2012

Kay

Kamulla skriver:

får du ondt igen, så bør du opsøge JM.. du skulle jo ikke føde endnu.. 

laver lige en coppy paste med en forklaring

var var på FG for en uge siden...

og fordi jeg er hypermobil i mit bækken kan det godt være hun kommer før tid... men hvis hun kommer nu er hun klar sagde de... så det er jo rigtig betryggende

så er ikke videre nervøs... da hun sagde at hun forventede at jeg fødte før tid pga. mit bækken... både hybermobiliteten og BL... samt at hun allerede er boret godt ned...

Anmeld

9. juli 2012

Kay

Isabella_mor skriver:

altså når det er sådan at du må stoppe op og tænker over vejrtrækning osv, så er det helt klart begyndende veer i en eller anden forstand.. for så er det jo din livmoder der trækker sig sammen... 

og det er kun i meget sjældne tilfælde at det sker uden man ligger mærke til det.. 

ja... men hvorlænge der mon så går før det går rigtig igang

Anmeld

9. juli 2012

Kamulla

nej men derfor er det bedst at kontakte hurtigst muligt når man går i fødsel før tid..

at hun er klar, betyder jo ikke at hun ikke kan få mén ved for tidlig fødsel.. betyder bare hun har en fin størrelse.. så mit råd er det samme.. var du 37+ vil jeg sige du skulle se tiden an, og ringe til FG når du ikke kunne holde det ud mere eller der var 3-4min mellem veerne

Anmeld

9. juli 2012

Kay

Kamulla skriver:

nej men derfor er det bedst at kontakte hurtigst muligt når man går i fødsel før tid..

at hun er klar, betyder jo ikke at hun ikke kan få mén ved for tidlig fødsel.. betyder bare hun har en fin størrelse.. så mit råd er det samme.. var du 37+ vil jeg sige du skulle se tiden an, og ringe til FG når du ikke kunne holde det ud mere eller der var 3-4min mellem veerne

oki

nu må vi se hvad der sker... om hun bare har drillet og venter et par uger endnu...

Anmeld

9. juli 2012

Kamulla

Kay skriver:

oki

nu må vi se hvad der sker... om hun bare har drillet og venter et par uger endnu...

kan sagtens være at hun driller.. det gjorde Noah... jeg fik også af vide at INGEN regnede med jeg ville nå til 37+, for gik i fødsel 30+5 som de fik stoppet, led af konstante plukveer, og da jeg var 36+4 fik jeg nogle timer som du beskriver... var helt parat til at ringe efter folk, men så stoppede det...

men fødte først 40+5... dog på 3 timer...  

Anmeld

9. juli 2012

Kay

Kamulla skriver:

kan sagtens være at hun driller.. det gjorde Noah... jeg fik også af vide at INGEN regnede med jeg ville nå til 37+, for gik i fødsel 30+5 som de fik stoppet, led af konstante plukveer, og da jeg var 36+4 fik jeg nogle timer som du beskriver... var helt parat til at ringe efter folk, men så stoppede det...

uhhh hvis driller rier føre til en kortere fødsel så må hun da gerne drille lidt

Anmeld

9. juli 2012

Kay

Kamulla skriver:

uhhh hvis driller rier føre til en kortere fødsel så må hun da gerne drille lidt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.