veer???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.971 visninger
30 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
9. juli 2012

Kay

i formiddags, spændte maven op, og jeg fik ondt i lænden og foran på maven... sådan i bølger der kom med 10 minutters mellemrum...

det fortsatte og jeg måtte stoppe op hvis jeg var igang med at gå...

men omkring kl 14.20 kom den sidste... og så har der været 3-4 stykker spredt ud over resten af dagen...

manden var helt klar.. og blev ved at spørge om det var veer... men hvor dælen skulle jeg vide det fra når jeg aldrig har haf veer før

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2012

serinasmor

Kay skriver:

i formiddags, spændte maven op, og jeg fik ondt i lænden og foran på maven... sådan i bølger der kom med 10 minutters mellemrum...

det fortsatte og jeg måtte stoppe op hvis jeg var igang med at gå...

men omkring kl 14.20 kom den sidste... og så har der været 3-4 stykker spredt ud over resten af dagen...

manden var helt klar.. og blev ved at spørge om det var veer... men hvor dælen skulle jeg vide det fra når jeg aldrig har haf veer før

det kunne godt lyde som begyndende veer .... meeen ... der er nok lige lidt tid endnu .... skal jo ned og være med 5? min mellemrum før de gør alvor af det på fødegangen

men det kunne godt tyde på at der - så småt - er noget i gang

Anmeld

9. juli 2012

Kay

serinasmor skriver:

det kunne godt lyde som begyndende veer .... meeen ... der er nok lige lidt tid endnu .... skal jo ned og være med 5? min mellemrum før de gør alvor af det på fødegangen

men det kunne godt tyde på at der - så småt - er noget i gang

ja det er jo det... men de er jo også gået i sig selv igen... så det bliver jo nok ik i dag

Anmeld

9. juli 2012

Isabella_mor

det er måske meget godt at det er gået i sig selv.. din lille bebs må da gerne lige vente liiiiidt endnu...  

men ja det kan sagtens lyde som murren/begyndende veer..

du kan jo altid ringe til fødegangen hvis du bliver utryg ved situationen

Anmeld

9. juli 2012

fairlady

ja det tror bestemt er veer. Så kan det da være at du føder om et par dage? Hvor langt er det du er?

Anmeld

9. juli 2012

Kay

Isabella_mor skriver:

det er måske meget godt at det er gået i sig selv.. din lille bebs må da gerne lige vente liiiiidt endnu...  

men ja det kan sagtens lyde som murren/begyndende veer..

du kan jo altid ringe til fødegangen hvis du bliver utryg ved situationen

var der inde for en uge siden...

og fordi jeg er hypermobil i mit bækken kan det godt være hun kommer før tid... men hvis hun kommer nu er hun klar sagde de... så det er jo rigtig betryggende

så er ikke videre nervøs... da hun sagde at hun forventede at jeg fødte før tid pga. mit bækken... både hybermobiliteten og BL... samt at hun allerede er boret godt ned...

Anmeld

9. juli 2012

Isabella_mor

Kay skriver:

var der inde for en uge siden...

og fordi jeg er hypermobil i mit bækken kan det godt være hun kommer før tid... men hvis hun kommer nu er hun klar sagde de... så det er jo rigtig betryggende

så er ikke videre nervøs... da hun sagde at hun forventede at jeg fødte før tid pga. mit bækken... både hybermobiliteten og BL... samt at hun allerede er boret godt ned...

okay ja så kan det jo godt være at der er optakt... det bliver spændende...  

Anmeld

9. juli 2012

Kay

fairlady skriver:

ja det tror bestemt er veer. Så kan det da være at du føder om et par dage? Hvor langt er det du er?

er 35+6 i dag

men du kan lige læse det svar jeg skrev til en anden bruger der forklare situationen lidt mere

Anmeld

9. juli 2012

Kay

Isabella_mor skriver:

okay ja så kan det jo godt være at der er optakt... det bliver spændende...  

jeps... er ret spændt for har haft plukveer on and off siden fredag morgen... men ikke der gjorde ondt på den måde...

så nu må vi se hvornår det sker...

Anmeld

9. juli 2012

Maalene

Det lyder som kraftige plukveer

Det havde jeg også nogle uger op til fødslen, troede flere gange, at det var nu, da de var regelmæssige og kom med ned til 5 min imellem - synes dog ikke de gjorde nok ondt, og ganske rigtigt - da de rigtige veer kom var jeg ikke i tvivl - og det tror jeg bestemt heller ikke du er

Al held og lykke med det hele

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.