Hjælp -har så ondt ved mit skamben..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juli 2012

Annana89

Mor til Liva skriver:

Jeg har været sygemeldt med bækkensmerter, så efter at ha læst og talt med lidt forskellige tror jeg at mine bækkensmerter er blevet til kraftig bækkenløsning... Så nu prøver jeg lige at se det an

Så nu jeg bare for at de veer fra i nat kommer igen, så vi kan få lillebror ud

Sys det er godt du tager til lægen, få din urin og blodtryk målt, da det kan være tegn på svangerskabsforgiftning, det fik jeg en mdr inden termin med Liva.

DEt var godt jeg kom til lægen! Mit blodtryk var alt for højt og jeg havde protein i urinen! Så jeg har lige været på fødegangen og få kørt kurve, taget blodprøver og undersøgt indvendigt! Nu ligger jeg så på gynegologisk og ventet på at de får svar på blodprøverne og så skal de snakke om på deres møde om jeg skal ha lagt et ballonkateter i aften og så ha taget vandet i morgen tidligt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2012

Mor til L&S

Annana89 skriver:

DEt var godt jeg kom til lægen! Mit blodtryk var alt for højt og jeg havde protein i urinen! Så jeg har lige været på fødegangen og få kørt kurve, taget blodprøver og undersøgt indvendigt! Nu ligger jeg så på gynegologisk og ventet på at de får svar på blodprøverne og så skal de snakke om på deres møde om jeg skal ha lagt et ballonkateter i aften og så ha taget vandet i morgen tidligt!

Så er det muligvis svangerskabsforgiftning?

Det var godt du kom afsted Var du helt lukket? Kan du ikk bare blive sat i gang med en stikpille?!

Anmeld

10. juli 2012

Annana89

Mor til Liva skriver:

Så er det muligvis svangerskabsforgiftning?

Det var godt du kom afsted Var du helt lukket? Kan du ikk bare blive sat i gang med en stikpille?!

Ja det tror de nemlig os det kan være! Så de skal lige se blodprøverne!

Nej der var stadig 1-1 1/2 cm tilbage af den indvendige livmoderhals og det er derfor de er nødt til at ligge det der ballonkateter så der er plads til at de kan stikke den der pind op og prikke hinden! De skulle så lige vurderer om de ville ligge ballonen i aften eller i morgen!

Anmeld

10. juli 2012

Mor til L&S

Annana89 skriver:

Ja det tror de nemlig os det kan være! Så de skal lige se blodprøverne!

Nej der var stadig 1-1 1/2 cm tilbage af den indvendige livmoderhals og det er derfor de er nødt til at ligge det der ballonkateter så der er plads til at de kan stikke den der pind op og prikke hinden! De skulle så lige vurderer om de ville ligge ballonen i aften eller i morgen!

Nåh for den... Ved mig kunne de heldigvis bare give mig stikpille...

Men tænk sådan på det at nu kan du snart se en ende på det hele...
Hold mig endelig opdateret

Anmeld

10. juli 2012

Annana89

Mor til Liva skriver:

Nåh for den... Ved mig kunne de heldigvis bare give mig stikpille...

Men tænk sådan på det at nu kan du snart se en ende på det hele...
Hold mig endelig opdateret

Ja håber virkelig de vil ligge det i aften!! Så når jeg det inden fredag og jeg vil virkelig være bliver at blive sendt hjem med så meget væske!

Jeg opdatere når vi selv ved mere!

Anmeld

10. juli 2012

babymus77

Annana89 skriver:

Ja håber virkelig de vil ligge det i aften!! Så når jeg det inden fredag og jeg vil virkelig være bliver at blive sendt hjem med så meget væske!

Rigtig god bedring!!! Og god fødsel;-) Det er så træls med væske!!! Hvornår er væske for meget væske??

Anmeld

10. juli 2012

Mor til L&S

Annana89 skriver:

for dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.