Hjælp -har så ondt ved mit skamben..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.708 visninger
36 svar
0 synes godt om
9. juli 2012

Mor til L&S

Hej piger.

Er i dag 40+0 og har haft kvalme de sidste par timer, men hele dagen har jeg haft så ondt ved mit skamben, at jeg knap nok kan gå... Det gør sindssygt ondt.... Kan slet ikke forestille mig at der skal et barn ud dernede....

Min mand siger at vi skal prøve at ringe til FG, men jeg vil ikk rigtig..

Tror I det kan være tegn på at der snart sker noget, eller kan man bare ha så ondt helt til sidst?

Ved min sidste fødsel oplevede jeg det ikke.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2012

Mor til L&S

Slet ingen?!

Anmeld

9. juli 2012

GønskE

Jeg ville ringe til fg og fortælle dem hvordan og hvorledes :-) bare for en sikkerheds skyld. 

Anmeld

9. juli 2012

Mor til L&S

GønskE skriver:

Jeg ville ringe til fg og fortælle dem hvordan og hvorledes :-) bare for en sikkerheds skyld. 

Sys bare det er lidt flovt, hvis det er normalt at ha så ondt helt til sidst, så håber nogen har prøvet det...

Anmeld

9. juli 2012

Mor til L&S

Op...

Anmeld

9. juli 2012

Mother-love

Ved ikke om det er tegn på noget. Men jeg tror det ikke. For jeg havde ondt i mit skamben fra omkring uge 30 og til 38+4 da jeg dik isabella ved pks.
Og mit skamben var også så sindsygt ømt til sidst at jeg heller ikke kunne gå ret godt.

Anmeld

9. juli 2012

Mor til L&S

michelledam skriver:

Ved ikke om det er tegn på noget. Men jeg tror det ikke. For jeg havde ondt i mit skamben fra omkring uge 30 og til 38+4 da jeg dik isabella ved pks.
Og mit skamben var også så sindsygt ømt til sidst at jeg heller ikke kunne gå ret godt.

Tak for dit svar - fandt også nogle ældre tråde hvor jeg kunne se at det åbenbart er ret normalt helt til sidst...

Anmeld

9. juli 2012

L&V

Mor til Liva skriver:

Hej piger.

Er i dag 40+0 og har haft kvalme de sidste par timer, men hele dagen har jeg haft så ondt ved mit skamben, at jeg knap nok kan gå... Det gør sindssygt ondt.... Kan slet ikke forestille mig at der skal et barn ud dernede....

Min mand siger at vi skal prøve at ringe til FG, men jeg vil ikk rigtig..

Tror I det kan være tegn på at der snart sker noget, eller kan man bare ha så ondt helt til sidst?

Ved min sidste fødsel oplevede jeg det ikke.

Kvalmen kan jeg ik sige hvorfor er der men det andet kan tyde på noget bækkenløsning der er kommet lige pludseligt

Anmeld

9. juli 2012

Annana89

Jeg har også haft ret ondt i skambenet længe:0( lidt som Om det var ved at flække på midten! Avs!

Anmeld

9. juli 2012

Mor til L&S

Månsson skriver:

Kvalmen kan jeg ik sige hvorfor er der men det andet kan tyde på noget bækkenløsning der er kommet lige pludseligt

Jeg er sygemeldt med bækkensmerter, men det har aldrig været så slemt og så har det været smerter i lænd og baller og ikk foran...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.