Hjælp -har så ondt ved mit skamben..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juli 2012

Mor til L&S

Månsson skriver:

Da jeg havde det i slem grad var det aller værst der . Ikke fedt når de sku tjekke om hovedet stod fast. Måtte gå med krykker nogle dage

Puha - Av!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2012

Annana89

Mor til Liva skriver:

Haha - ej, undskyld, men det med benet og riften er altså lidt sjovt ( tak fordi du fik mig til at smile )

Tænker også at det kan være at det er bedre i morgen efter en nats hvile, så må jeg se om det tiltager igen!

Ih, glæder mig til vi skal dele baby billeder i stedet for dette

Altid noget at nogle andre kan få noget sjovt ud af det

For ja jeg sys ærlig talt jeg er ved at være ret klam og har ikek særlig meget lyst til at kendes ved min krop pt 

Ja sys i hvert fald du har grund til at søge vejlednig hvis det er så slemt efter hvile! Så skal du ikke føle at det er en unødvendig hendvendelse.

Og JA nu har vi to sku snart fortjent at kunne diske op med nogel billeder af vores guldklumper

Anmeld

9. juli 2012

Mor til L&S

Annana89 skriver:

Altid noget at nogle andre kan få noget sjovt ud af det

For ja jeg sys ærlig talt jeg er ved at være ret klam og har ikek særlig meget lyst til at kendes ved min krop pt 

Ja sys i hvert fald du har grund til at søge vejlednig hvis det er så slemt efter hvile! Så skal du ikke føle at det er en unødvendig hendvendelse.

Og JA nu har vi to sku snart fortjent at kunne diske op med nogel billeder af vores guldklumper

JA, det mener jeg også - vi må ha en deadline på! Jeg vil senest føde torsdag!!!! Basta!!!

Håber det er bedre i morgen tidlig og ellers prøver jeg at give dem et kald

Anmeld

9. juli 2012

fairlady

Mor til Liva skriver:

Jeg er sygemeldt med bækkensmerter, men det har aldrig været så slemt og så har det været smerter i lænd og baller og ikk foran...

men det kan godt gå om foran også

Anmeld

9. juli 2012

Annana89

Mor til Liva skriver:

JA, det mener jeg også - vi må ha en deadline på! Jeg vil senest føde torsdag!!!! Basta!!!

Håber det er bedre i morgen tidlig og ellers prøver jeg at give dem et kald

Ahh jeg tør ikke deadlines! Min mor mente det blev d. 7 og min mand mente det blev idag og intet er sket så bliver sku helt opgivende!!

Men altså jeg har tid til overtidssamtle/undersøgelse på fredag så vil sku også gerne selv ha født før da!!!

Anmeld

10. juli 2012

Mor til L&S

Annana89 skriver:

Ahh jeg tør ikke deadlines! Min mor mente det blev d. 7 og min mand mente det blev idag og intet er sket så bliver sku helt opgivende!!

Men altså jeg har tid til overtidssamtle/undersøgelse på fredag så vil sku også gerne selv ha født før da!!!

Så laver vi en aftale der hedder inden fredag

Min natte status :

Har sovet ok, vågnede kl 1 ved at jeg skulle tisse og havde stadig ondt ved skamben.

Vågner igen ved kl 4 ved mens smerter ved skambenet - de kommer og går meget uregelmæssigt, ved kl 5.30 falder jeg i søvn, så de må desværre været gået i sig selv igen

Er lige vågnet og har konstant smerte ved skambenet, kan næsten ikke løfte fødderne når jeg går, så nu ser jeg lige dagen lidt an, om der kommer noget lign veer igen eller hvad der sker

Anmeld

10. juli 2012

morethanperfect

Mor til Liva skriver:

Min natte status :

Har sovet ok, vågnede kl 1 ved at jeg skulle tisse og havde stadig ondt ved skamben.

Vågner igen ved kl 4 ved mens smerter ved skambenet - de kommer og går meget uregelmæssigt, ved kl 5.30 falder jeg i søvn, så de må desværre været gået i sig selv igen

Er lige vågnet og har konstant smerte ved skambenet, kan næsten ikke løfte fødderne når jeg går, så nu ser jeg lige dagen lidt an, om der kommer noget lign veer igen eller hvad der sker

.. Jeg læste lige dette og må sige jeg virkelig snart håber der sker noget hos dig !! 

Anmeld

10. juli 2012

Mor til L&S

morethanperfect skriver:

.. Jeg læste lige dette og må sige jeg virkelig snart håber der sker noget hos dig !! 

Hvor er du sød - tak

Håber også der kommer lidt gang i de uregelmæssige veer, så dette kan få en ende... Er spændt på om jeg overhovedet kan køre bil og få Liva afleveret i dagpleje

Anmeld

10. juli 2012

Annana89

Mor til Liva skriver:

Min natte status :

HerHerr har jeg igen også sovet som en sten hele natten! Intet at komme efter overhovedet! Men er blevet sendt til lægen fordi væsken er gået sårn amok! Det pibler stadig ud af mit ben, min piercing under læben er forsvundet indad, det klør under mine fodsåler og mine fingre er mere spændte end før:0(

Hvis du stadig er så øm var det så ikke en ide lige og ringe til din JDM?

Anmeld

10. juli 2012

Mor til L&S

Annana89 skriver:

HerHerr har jeg igen også sovet som en sten hele natten! Intet at komme efter overhovedet! Men er blevet sendt til lægen fordi væsken er gået sårn amok! Det pibler stadig ud af mit ben, min piercing under læben er forsvundet indad, det klør under mine fodsåler og mine fingre er mere spændte end før:0(

Hvis du stadig er så øm var det så ikke en ide lige og ringe til din JDM?

Jeg har været sygemeldt med bækkensmerter, så efter at ha læst og talt med lidt forskellige tror jeg at mine bækkensmerter er blevet til kraftig bækkenløsning... Så nu prøver jeg lige at se det an

Så nu jeg bare for at de veer fra i nat kommer igen, så vi kan få lillebror ud

Sys det er godt du tager til lægen, få din urin og blodtryk målt, da det kan være tegn på svangerskabsforgiftning, det fik jeg en mdr inden termin med Liva.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.