Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Glæder mig til update
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Strawberry skriver: Gætter på en dreng. Men plejer at være så dårlig til at gætte rigtigt
Gætter på en dreng. Men plejer at være så dårlig til at gætte rigtigt
Hehe jeg er også selv rigtig dårligt til sådan noget... Men jeg har nu meget på fornemmelsen at det er en dreng. Kan ikk forklare hvorfor
_-Kathrine-_ skriver: Eeeejjj... Bliv nu 14.15 Er så spændt på jeres vegne
Eeeejjj... Bliv nu 14.15 Er så spændt på jeres vegne
Hihi hvor er du sød
Vi er på vej mod Århus nu. Så skal vi lige aflevere Viktor hos min søster og SÅ går det mod Scanning!!
Har total mange sommerfugle i maven
Fejl
Camillos skriver: uhh er meget spændt ?
uhh er meget spændt ?
Er jeg godt nok også
Kl 14.15 har vi tid skal nok opdatere når vi er hjemme i Viborg igen
Maja_4000 skriver: Glæder mig til update
Ser godt nok også frem til at skrive den!
Haha jeg blir da bare så mega mega skuffet hvis den nu ikke gider at vise sig frem
VNB skriver: Ser godt nok også frem til at skrive den! Haha jeg blir da bare så mega mega skuffet hvis den nu ikke gider at vise sig frem
Det skal h*n !! Ellers må du ud og løbe på trapper eller sådan noget
VNB skriver: Er jeg godt nok også Kl 14.15 har vi tid skal nok opdatere når vi er hjemme i Viborg igen
Citér mig så jeg får det at vide
hvornår skal i være der??
er SÅ spændt!!!!
VNB skriver: Jeg har så tit hygget med mig at gætte med i folks "gæt kønnet" tråde - så nu tænkte jeg, at jeg ville prøve at lave min helt egen Jeg er idag 15+2 Vi skal til kønsscanning på torsdag, og vi er MEGET spændte!Herhjemme siger stillingen 1-1 min kæreste tror det er en pige, jeg tror det er en dreng. Hvad tror i????? (svaret ligger jeg herind på torsdag efter scanningen )
Jeg har så tit hygget med mig at gætte med i folks "gæt kønnet" tråde - så nu tænkte jeg, at jeg ville prøve at lave min helt egen
Jeg er idag 15+2
Vi skal til kønsscanning på torsdag, og vi er MEGET spændte!Herhjemme siger stillingen 1-1
min kæreste tror det er en pige, jeg tror det er en dreng.
Hvad tror i?????
(svaret ligger jeg herind på torsdag efter scanningen )
Jeg tror det er en pige
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128