Min stakkels bror..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juli 2012

wamse

Anonym skriver:

Hans læge har bare sendt ham til endnu en psykiater..

Fortalte han lægen om hans misbrug?

Jeg var heller ikke ved lægen, da jeg i sin tid søgte misbrugsbehandling, men mødte op til åben rådgivning på misbrugscentret.

Hvis du har brug for det, så vil jeg godt finde ud af, hvor og hvad i skal kontakte i jeres kommune.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2012

Isabella_mor

wamse skriver:

Jeg var heller ikke ved lægen, da jeg i sin tid søgte misbrugsbehandling, men mødte op til åben rådgivning på misbrugscentret.

Hvis du har brug for det, så vil jeg godt finde ud af, hvor og hvad i skal kontakte i jeres kommune.

GOD IDÈ   

Anmeld

10. juli 2012

wamse

Isabella_mor skriver:

GOD IDÈ   

Jeg er smækfyldt med gode ideer

Anmeld

10. juli 2012

Isabella_mor

wamse skriver:

Jeg er smækfyldt med gode ideer

ja det er da lige det du er  

Anmeld

10. juli 2012

Anonym trådstarter

Isabella_mor skriver:

kan han ikke komme og sige. jeg har et misbrug jeg vil gerne i behandling. hvad er det dog for et system.!!! 

Nope. Lægen havde givet ham en hastehenvisning til en psykiater samt givet ham noget mere antidepressiv.

Anmeld

10. juli 2012

Anonym trådstarter

wamse skriver:

Har selv fundet det nærmeste misbrugscenter og han ringer dertil i morgen  Synes bare at det er noget underligt noget at JEG skal sørge for sådan noget. Han er helt nede og ville selv ikke have overskud til at sørge for det.

Anmeld

10. juli 2012

wamse

Anonym skriver:

Har selv fundet det nærmeste misbrugscenter og han ringer dertil i morgen  Synes bare at det er noget underligt noget at JEG skal sørge for sådan noget. Han er helt nede og ville selv ikke have overskud til at sørge for det.

Tror det også handler om, at man skal være motiveret til at ville være ædru/clean. Så man skal selv opsøge hjælpen, også selv om man er langt nede, for min erfaring er, at man når meget længere ned, når man sidder med abstinenser m.m.

Men han er jo heldig, for han har trods alt nogle som bakker ham op i det her, og som støtter ham

Anmeld

10. juli 2012

Isabella_mor

Anonym skriver:

Nope. Lægen havde givet ham en hastehenvisning til en psykiater samt givet ham noget mere antidepressiv.

men det hjælper jo ikke manden ud af sit misbrug og heller ikke med hans issues... noglegange er det danske system inden for den slags sager bare for meget..!

Anmeld

10. juli 2012

Maise86

Anonym skriver:

Er det noget du ved?

Ja Læser til socialrådgiver og har lige haft et modul om udsatte voksne. Det jeg skriver er skrevet ind i serviceloven. Kan ikke lige huske den præcise paragraf, men det kan jeg finde ud af.

Anmeld

10. juli 2012

wamse

Maise86 skriver:

Ja Læser til socialrådgiver og har lige haft et modul om udsatte voksne. Det jeg skriver er skrevet ind i serviceloven. Kan ikke lige huske den præcise paragraf, men det kan jeg finde ud af.

http://www.stofbladet.dk/6storage/586/18/stof_10_s .65-67.pdf

Her er nok noget du kan bruge :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.