Nu med billede

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juli 2012

Tona

frkanonym skriver:

har besluttet mig for at teste senere idag og imorgen tidlig !
jah, det kunne jeg regne ud. er slet ikke vågen, hehe.

skal du til nogle former for ts, eftersom du har mistet før?

Ih du må endelig skrive en update  Håber virkelig at den er der for dig.

Jeg ved ikke om jeg kan få en ts, men jeg håber det. Jeg vil tale med lægen om det her om 3 uger når jeg skal til 1 lægeundersøgelse. Min egen læge har nemlig ferie nu, så det var vikaren jeg talte med nu her og han kender mig jo ikke.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2012

frkanonym

Amandas-mor skriver:

Ih du må endelig skrive en update  Håber virkelig at den er der for dig.

Jeg ved ikke om jeg kan få en ts, men jeg håber det. Jeg vil tale med lægen om det her om 3 uger når jeg skal til 1 lægeundersøgelse. Min egen læge har nemlig ferie nu, så det var vikaren jeg talte med nu her og han kender mig jo ikke.

skal nok give en update ..

du burde kunne få ts - har hørt om rigtig mange, der får det pga tidligere sa'er. skal du ikke til lægen og have det bekræftet? for hvis du skal det, kunne du jo evt snakke med ham vikaren om dine sa'er og få en ts derigennem

Anmeld

9. juli 2012

Tona

frkanonym skriver:

skal nok give en update ..

du burde kunne få ts - har hørt om rigtig mange, der får det pga tidligere sa'er. skal du ikke til lægen og have det bekræftet? for hvis du skal det, kunne du jo evt snakke med ham vikaren om dine sa'er og få en ts derigennem

Nå, jamen det håbe jeg da at jeg også kan få så

Hos min læge plejer de ikke at bekræfte det på anden måde end ved at de også tager en test ved 1 lægeundersøgelse og den skal jeg til om 3 uger. De siger at de tests man køber er ligeså sikre som deres og det tror jeg også at de er når man har taget tre og de alle sammen er positive  Nå ja og når man lægger alle mine symptome oveni så er jeg i alt fald sikker

Anmeld

9. juli 2012

Alexis - i den virtuelle verden!

Amandas-mor skriver:

I forlængelse af denne tråd:

https://www.baby.dk/debat/182317pi1/graviditet/jubiiiiiiiii-hvor-er-jeg-glad.aspx

er jeg nu kommet i nærheden af et ordentligt kamera og kan derfor nu glad vise mine tests frem. Den øverste er taget før tid og den nederste er taget i morges. Det er dejligt at se hvor meget tydeligere den nederste er blevet

Stor tillykke! heldige 

Anmeld

9. juli 2012

frkanonym

Amandas-mor skriver:

Nå, jamen det håbe jeg da at jeg også kan få så

Hos min læge plejer de ikke at bekræfte det på anden måde end ved at de også tager en test ved 1 lægeundersøgelse og den skal jeg til om 3 uger. De siger at de tests man køber er ligeså sikre som deres og det tror jeg også at de er når man har taget tre og de alle sammen er positive  Nå ja og når man lægger alle mine symptome oveni så er jeg i alt fald sikker

jah, der er vidst ingen tvivl i dit tilfælde!

Anmeld

9. juli 2012

Tona

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Stor tillykke! heldige 

Taaaak  Ja totalt heldig

Anmeld

9. juli 2012

Tona

frkanonym skriver:

jah, der er vidst ingen tvivl i dit tilfælde!

Nej, det er der vist ikke

Anmeld

9. juli 2012

frkanonym

Amandas-mor skriver:

Nej, det er der vist ikke

Anmeld

9. juli 2012

Frk-Lotusblomst

Amandas-mor skriver:

I forlængelse af denne tråd:

https://www.baby.dk/debat/182317pi1/graviditet/jubiiiiiiiii-hvor-er-jeg-glad.aspx

er jeg nu kommet i nærheden af et ordentligt kamera og kan derfor nu glad vise mine tests frem. Den øverste er taget før tid og den nederste er taget i morges. Det er dejligt at se hvor meget tydeligere den nederste er blevet

Nej'nej'nej!!!!!! Stort tillykke. Ihh hvor er det godt ingen tvivl med de teste!

Anmeld

9. juli 2012

Tona

Frk-Lotusblomst skriver:

Nej'nej'nej!!!!!! Stort tillykke. Ihh hvor er det godt ingen tvivl med de teste!

Tusind tak søde Jeg er også bare så lykkelig (og lidt nervøs for jeg håber jo sådan at den lille bliver derinde og vokser sig stor og stærk. Vil så nødig miste igen, men jeg prøver bare at give los for glæden og leve mig ind i det og nyde hvert øjeblik).

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.