Nu med billede

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.117 visninger
36 svar
0 synes godt om
9. juli 2012

Tona

I forlængelse af denne tråd:

https://www.baby.dk/debat/182317pi1/graviditet/jubiiiiiiiii-hvor-er-jeg-glad.aspx

er jeg nu kommet i nærheden af et ordentligt kamera og kan derfor nu glad vise mine tests frem. Den øverste er taget før tid og den nederste er taget i morges. Det er dejligt at se hvor meget tydeligere den nederste er blevet

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2012

frkanonym

Amandas-mor skriver:

I forlængelse af denne tråd:

https://www.baby.dk/debat/182317pi1/graviditet/jubiiiiiiiii-hvor-er-jeg-glad.aspx

er jeg nu kommet i nærheden af et ordentligt kamera og kan derfor nu glad vise mine tests frem. Den øverste er taget før tid og den nederste er taget i morges. Det er dejligt at se hvor meget tydeligere den nederste er blevet

der er vidst ingen tvivl! stort tillykke
hvor længe før tid testede du?

Anmeld

9. juli 2012

Tona

frkanonym skriver:

der er vidst ingen tvivl! stort tillykke
hvor længe før tid testede du?

Tak

Den første er 1 dag før testdag og den anden er fra i morges som er 2 dage efter testdag  

Anmeld

9. juli 2012

frkanonym

Amandas-mor skriver:

Tak

Den første er 1 dag før testdag og den anden er fra i morges som er 2 dage efter testdag  

jah, så er den godt nok blevet meget tydeligere. hvor er det fantastisk for dig!

Anmeld

9. juli 2012

Tona

frkanonym skriver:

jah, så er den godt nok blevet meget tydeligere. hvor er det fantastisk for dig!

Ja helt vildt. Og når man har mistet før og er lidt nervøs så er det bare så skønt at se den der streg vokse

Anmeld

9. juli 2012

frkanonym

Amandas-mor skriver:

Ja helt vildt. Og når man har mistet før og er lidt nervøs så er det bare så skønt at se den der streg vokse

kender godt det med at miste. har mistet to gange før selv, og går nu med en masse symptomer på graviditet, men tør ikke teste ..
så jeg kan 100% følge dig. skønt med en streg, der bliver tydeligere og tydeligere! ved du, hvor langt henne, du er?

Anmeld

9. juli 2012

frkanonym

frkanonym skriver:

kender godt det med at miste. har mistet to gange før selv, og går nu med en masse symptomer på graviditet, men tør ikke teste ..
så jeg kan 100% følge dig. skønt med en streg, der bliver tydeligere og tydeligere! ved du, hvor langt henne, du er?

glem det sidste, med, hvor langt henne du er. det er vidst mig, der ikke er helt vågen hehe.

Anmeld

9. juli 2012

Tona

frkanonym skriver:

Det gør mig ondt at du har mistet  Håber at du er gravid med en der bliver der nu og syntes at du skulle tage en test

Ja, jeg har talt med lægen i dag og jeg er 4+2 og med foreløbig termin 17 marts næste år

Anmeld

9. juli 2012

Tona

frkanonym skriver:

glem det sidste, med, hvor langt henne du er. det er vidst mig, der ikke er helt vågen hehe.

Heh jeg nåede at svare alligevel

Anmeld

9. juli 2012

frkanonym

Amandas-mor skriver:

Det gør mig ondt at du har mistet  Håber at du er gravid med en der bliver der nu og syntes at du skulle tage en test

Ja, jeg har talt med lægen i dag og jeg er 4+2 og med foreløbig termin 17 marts næste år

har besluttet mig for at teste senere idag og imorgen tidlig !
jah, det kunne jeg regne ud. er slet ikke vågen, hehe.

skal du til nogle former for ts, eftersom du har mistet før?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.