Jubiiiiiiiii hvor er jeg glad!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.697 visninger
33 svar
0 synes godt om
6. juli 2012

Tona

Jeg har i dag testet positiv og er i følge egne beregninger (vha terminsberegneren her) 3+6

Jeg er så rørt og lykkelig over at det virkelig er rigtigt. Nu håber jeg bare sådan at det holder denne gang, for vi har jo mistet før...men man skal tro på det og det gør jeg. Den sidste uge har jeg haft tudeture og meget kvalme døgnet rundt og virkelig oppustet mave ligesom jeg havde da jeg skulle have Amanda og det tager jeg som et godt tegn på at der er gode hormoner der holder fast i spiren 

Testen var så svag at jeg ikke kunne få det frem på et billede, men stregen er altså til at se uden at anstrenge sig og med strakt arm, så den er god nok, det er bare vores kamera der er elendigt. Så desværre ikke noget billede, men mon ikke jeg kunne være heldig at kunne producere en test der er til at se, selv på billede, om en lille uge. Man har jo lov at håbe

Hvis alt går vel bliver Amanda så storesøster når hun er ca. 2 år og 2 mdr

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2012

otlitrom

Tillykke!!

Anmeld

6. juli 2012

Tona

kitty skriver:

Tillykke!!

Tak

Anmeld

6. juli 2012

Tona

Hmmmm 46 visninger og 1 svar?

Anmeld

6. juli 2012

MyBigWish

Stort tillykke  Hvor er det dejligt for jer 

Anmeld

6. juli 2012

Tona

MyBigWish skriver:

Stort tillykke  Hvor er det dejligt for jer 

Ja så fantastisk

Anmeld

6. juli 2012

MyBigWish

Amandas-mor skriver:

Ja så fantastisk

Og det er da lækker afstand der kommer mellem dine børn 

Anmeld

6. juli 2012

Tona

MyBigWish skriver:

Og det er da lækker afstand der kommer mellem dine børn 

Ja, det var heldigt at jeg blev gravid igen i anden cyklus vi prøvede nu her så der ikke kom længere imellem. Tror også at det er godt på den måde. Det er faktisk noget vi har tænkt en del over det med alderen imellem dem

Anmeld

6. juli 2012

MyBigWish

Amandas-mor skriver:

Ja, det var heldigt at jeg blev gravid igen i anden cyklus vi prøvede nu her så der ikke kom længere imellem. Tror også at det er godt på den måde. Det er faktisk noget vi har tænkt en del over det med alderen imellem dem

Ja, det er da heldigt i blev gravide så hurtigt  Jeg vil også rigtig gerne have mine børn tæt på hinanden 

Anmeld

6. juli 2012

Tona

MyBigWish skriver:

Ja, det er da heldigt i blev gravide så hurtigt  Jeg vil også rigtig gerne have mine børn tæt på hinanden 

Ja det kan jeg godt forstå

Oprindeligt var det sådan at der virkelig ville have været kort tid mellem dem, for jeg blev gravid da Amanda var 8 mdr. Der mistede vi dog så det bliv ikke helt så tæt på.

Men denne afstand er også super.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.