Forstoppelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juli 2012

Tona

Anonym skriver:

Hjælp. Hvad gør i når i har forstoppelse?

Det skal lige siges at jeg normalt har diarre 24/7 da jeg har irriteret tyktarm og har haft det i 2 år. Nu er jeg gravid i 8 uge og har ik været på wc siden torsdag morgen :-(

Min mave gør så ondt og har bare ik lyst til mad da maven er fyldt op. 

Hvad gør i andre for at få gang i det igen? Prøvede igår at spise svesker uden det hjalp. 

Prøv med sveskejuice. Det skulle virke bedre end svesker og var rigtig gode for mig.

Jeg kender godt til det du skriver, for jeg har glutenallergi og irritabel tyktarm og har tit bøvl med maven. Men ikke når jeg er gravid. Og faktisk vil jeg sige at siden jeg fødte Amanda her min mave slet ikke været så slem nogensinde som den var inden. Mærkelig nok, men rart.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2012

CamillaHerbild

Jeg vil anbefale mikrolax. Det er væske du sprøjter op i endetarmen og 10-15 min efter skal du på toilettet.

Hurtigt og nemt og ingen piller der skal igennem systemet først. 

Anmeld

9. juli 2012

Anonym trådstarter

Amandas-mor skriver:

Prøv med sveskejuice. Det skulle virke bedre end svesker og var rigtig gode for mig.

Jeg kender godt til det du skriver, for jeg har glutenallergi og irritabel tyktarm og har tit bøvl med maven. Men ikke når jeg er gravid. Og faktisk vil jeg sige at siden jeg fødte Amanda her min mave slet ikke været så slem nogensinde som den var inden. Mærkelig nok, men rart.

Ja det må dælme være lækkert at den ikke laver så meget vrøvl. Kender alt til gluten allergi vi har det i familien og jeg er lige blevet tjekket her i marts måned om det var det der var årsag til mine ofte mave problemer.

Anmeld

9. juli 2012

Anonym trådstarter

CamillaHerbild skriver:

Jeg vil anbefale mikrolax. Det er væske du sprøjter op i endetarmen og 10-15 min efter skal du på toilettet.

Hurtigt og nemt og ingen piller der skal igennem systemet først. 

Kender godt dette produkt det fik mine piger da de var små de var sygehuset der foreslog det da de led af kronisk forstoppelse fra de var født til de smed bleen.

Anmeld

9. juli 2012

Levi&LilysMor

Hjælp. Hvad gør i når i har forstoppelse?

Det skal lige siges at jeg normalt har diarre 24/7 da jeg har irriteret tyktarm og har haft det i 2 år. Nu er jeg gravid i 8 uge og har ik været på wc siden torsdag morgen :-(

Min mave gør så ondt og har bare ik lyst til mad da maven er fyldt op. 

Hvad gør i andre for at få gang i det igen? Prøvede igår at spise svesker uden det hjalp. 

Drik en masse væske!!!. Jeg har også prøvet det og der købte jeg HUSK det hjalp mig, men der findes en masse mod forstoppelse, f.eks microlax, laxoberal dråber, lactolose, HUSK og sikkert meget andet, men ring til din læge og hør ham/hun ad 

Anmeld

9. juli 2012

Anonym trådstarter

LevisMor skriver:

Drik en masse væske!!!. Jeg har også prøvet det og der købte jeg HUSK det hjalp mig, men der findes en masse mod forstoppelse, du kan eller prøve at ringe til din læge 

Har været på apoteket og spurgt da jeg også spiser piller mod mavesår var jeg bange for at tage andet produkt som så gør det mod mavesår ikke virker for det ville næsten være værre end forstoppelsen men det der magnesia måtte jeg gerne tage.

Så håber det virker og at det virker hurtigt.

Anmeld

9. juli 2012

Levi&LilysMor

Anonym skriver:

Har været på apoteket og spurgt da jeg også spiser piller mod mavesår var jeg bange for at tage andet produkt som så gør det mod mavesår ikke virker for det ville næsten være værre end forstoppelsen men det der magnesia måtte jeg gerne tage.

Så håber det virker og at det virker hurtigt.

Ja det er vigtigt det ikke modvirker hinanden, håber din mave får det bedre, for det er virkelig ubehageligt 

Anmeld

9. juli 2012

cskj

jeg  vil også anbefale sveskejuice det hjælper mig rigtig meget.

Jeg plejer at drikke tre glas og efterfølgene et glas om dagen når jeg døjer med maven.

Anmeld

9. juli 2012

Anonym trådstarter

LevisMor skriver:

Ja det er vigtigt det ikke modvirker hinanden, håber din mave får det bedre, for det er virkelig ubehageligt 

Meget ubehageligt har bare ik ku være nogen steder og intet spist da der bare ikke er plads til mere

Anmeld

9. juli 2012

Mutti2B

Magnesia virker ikke for mig

Det eneste der dur er enten svesker, som jeg heldigvis elsker eller Movicol som er et pulver du blander op med vand.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.