Forstoppelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.835 visninger
35 svar
0 synes godt om
9. juli 2012

Anonym trådstarter

Hjælp. Hvad gør i når i har forstoppelse?

Det skal lige siges at jeg normalt har diarre 24/7 da jeg har irriteret tyktarm og har haft det i 2 år. Nu er jeg gravid i 8 uge og har ik været på wc siden torsdag morgen :-(

Min mave gør så ondt og har bare ik lyst til mad da maven er fyldt op. 

Hvad gør i andre for at få gang i det igen? Prøvede igår at spise svesker uden det hjalp. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2012

tekop89

ØV hvor træls.

Hvis du kommer forbi et apotek, så køb magnesia. De kan fås i håndkøb og virker efter ca 8 timer mener jeg. De er effektive.

Og hvis du ikke kommer forbi et apotek så kan stærk kaffe, en skefuld hørfrø oven på yoghurt og, som du selv siger, svesker. Men det er ikke altid det hjælper når man virkelig har forstoppelse.

God bedring! 

Anmeld

9. juli 2012

Blirnokaldrigfru

Anonym skriver:

Det skal lige siges at jeg normalt har diarre 24/7 da jeg har irriteret tyktarm og har haft det i 2 år. Nu er jeg gravid i 8 uge og har ik været på wc siden torsdag morgen :-(

Hvad gør i andre for at få gang i det igen? Prøvede igår at spise svesker uden det hjalp. 

Åh jeg synes ikke rigtig jeg har nogle råd der virker Jeg plejer at vente.. og blive rigtig irriteret mens jeg venter Men jeg tror mange ældre mennesker, som har forstoppelse drikker sveskejuice eller spiser sveskegrød (arbejder i butik, og de køber meget af den slags )

Ellers hvis du spiser masser af vindruer måske? Eller ærter?

Anmeld

9. juli 2012

Anonym trådstarter

Ærter virker heller ik. Spiste næsten en helt pose igår. Må vist en tur på apoteket for nøj hvor kan jeg bare ik være nogen steder 

Anmeld

9. juli 2012

Masig

Anonym skriver:

Vil også anbefale magnesia...

Anmeld

9. juli 2012

Annana89

Her hjalp det med en skål musli hver morgen og så har jeg bare spist enormt mange grøntsager og groft brød!

Men måske du har behov for et ekstra skub nu her for at få det sat igang! Jeg ville også få fat i noget magnesia! 

Hvis det er virkelig slemt så bør du nok tale med din læge!

Anmeld

9. juli 2012

Anonym trådstarter

Annana89 skriver:

Her hjalp det med en skål musli hver morgen og så har jeg bare spist enormt mange grøntsager og groft brød!

Men måske du har behov for et ekstra skub nu her for at få det sat igang! Jeg ville også få fat i noget magnesia! 

Hvis det er virkelig slemt så bør du nok tale med din læge!

Det er RIGTIGT slemt. Har virkelig virkelig ondt. Har næsten ik sovet i nat grundet ondt i maven. Ka være jeg skal ringe til lægen imorgen mandag er en dum dag at tage til læge for der er stress :-(

Så må hellere komme på apotek. Syns bare det er hurtigt jeg får forstoppelse de andre gange har jeg fået det i slutningen af graviditet. 

Anmeld

9. juli 2012

Anonym trådstarter

Det det magnesia er det noget man skal drikke eller?

Anmeld

9. juli 2012

Annana89

Anonym skriver:

Det det magnesia er det noget man skal drikke eller?

Magnesia er på piller og man må godt æde dem som gravid! Men altså sveskejuice skulle også være virkelig effektivt! MåskeDeutsch skal prøve begge ting og så få lægetid hurtigst muligt!

Anmeld

9. juli 2012

Anonym trådstarter

Annana89 skriver:

Magnesia er på piller og man må godt æde dem som gravid! Men altså sveskejuice skulle også være virkelig effektivt! MåskeDeutsch skal prøve begge ting og så få lægetid hurtigst muligt!

Hvor skønt at det ik er et eller andet klamt smagende man skal drikke. Jep skal helt sikkert ha fat i lægen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.