Hvilke billeder af Albert??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juli 2012

Kvist

B&J skriver:

1-2 han er bare en super smuk og livsglad dreng

Ja han har krudt i måsen og mod på livet  Og tror også det ender med billede 1 og 2..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2012

Kvist

Isabella_mor skriver:

1 og 3... billede to er som en anden også skrev, uheldigt beskåret.. men måske der er nogle andre i flokken hvor man kan se hans ansigt lidt mere hvor det ikke er så uheldig beskåret. for billede 2 er skide godt. bare uheldigt beskåret...

Har kun disse 3 så kan desværre ikke finde en anden der ligner nr. 2.. Men tror jeg prøver at få nr. 2 printet ud og så se hvordan det kommer til at se ud i rammen, om det er helt tosset..

Anmeld

10. juli 2012

Kvist

Slott skriver:

ej jeg kan slet ikke vælge synes de er super gode alle 3.

Hehe, nej jeg har også lidt svært ved det..

Anmeld

10. juli 2012

B&J

Kvist skriver:

Ja han har krudt i måsen og mod på livet  Og tror også det ender med billede 1 og 2..

det er dejligt når børn er så livsglade

Anmeld

10. juli 2012

Brams

Kvist skriver:

Sys lige jeg ville dele disse billeder med jer.. Havde en plan om at jeg ville have to af dem op og hænge på væggen.. Kan dog bare ikke finde ud af om det skal være de to med sæbebobler eller de to hvor man ser ham forfra.. Så hvad synes i, hvilke to??

Billede 1 og 2 - og hold op hvor er de bare go´e

Anmeld

10. juli 2012

Kvist

Brams skriver:

Billede 1 og 2 - og hold op hvor er de bare go´e

Anmeld

10. juli 2012

Mor-til-asta-09

Kvist skriver:

Sys lige jeg ville dele disse billeder med jer.. Havde en plan om at jeg ville have to af dem op og hænge på væggen.. Kan dog bare ikke finde ud af om det skal være de to med sæbebobler eller de to hvor man ser ham forfra.. Så hvad synes i, hvilke to??

jeg ville tage billede 1 og 2... super godt alle 3

Anmeld

10. juli 2012

M (:

Kvist skriver:

Jeg ville vælge nr. 1 og nr. 2 - de er super gode! (:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.