Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Laulund87 skriver: De to første, de er godt nok gode
De to første, de er godt nok gode
Også dem jeg hælder mest til..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
chicka23 skriver: Billede 1 og 3. Og hvor er han dog skøn
Billede 1 og 3.
Og hvor er han dog skøn
Ja han er skønherlig.. Og det sidste billede er også super god, da han er lidt i bevægelse..
Aprilmor11 skriver: Det sidste og det første. Og fantastiske billeder
Det sidste og det første. Og fantastiske billeder
Ja de er blevet super gode af ham.. Og måske jeg skulle overveje det sidste billede en ekstra gang..
MorDk skriver: Nummer 2 er også SUPER sødt men grunden til jeg ikke ville vælge det er at billedet er skåret MEGET tæt i venstre side hvilket vil få en lidt dum effekt når det kommer i en evt. ramme.
Nummer 2 er også SUPER sødt men grunden til jeg ikke ville vælge det er at billedet er skåret MEGET tæt i venstre side hvilket vil få en lidt dum effekt når det kommer i en evt. ramme.
Det er også den grund der gør at jeg ikke er helt sikker på det skal være nr. 2.. Da jeg også tænker det vil se underligt ud i en ramme at han står helt overe i siden..
han ser godt nok sød ud..
jeg ville vælge billede 1 og 3 syntes det er bedre at han peger op ad end ned ad.
stud mor skriver: han ser godt nok sød ud.. jeg ville vælge billede 1 og 3 syntes det er bedre at han peger op ad end ned ad.
Det er han også Og med jeres meninger herinde er billede 3 med i kampen igen
Wwuuuu gode gener!! Syntes du ska hænge alle 3 op! X
StineW79 skriver: Wwuuuu gode gener!! Syntes du ska hænge alle 3 op! X
Ja det er helt sikkert gode gener han er sat sammen af Men med den oldefar han ville have haft sig er det hvis heller ikke så underligt, han var en nydelig ung mand..
Ja tænkte også at hænge alle op, men fordi de er så gode vil jeg gerne have dem i store rammer og sys 3 bliver ret mange så.. Og det nytter jo heller ikke noget at tapesere hele hytten med Albert, for så har jeg jo ikke plads til billeder af de andre børn der forhåbentlig kommer en dag..
Kvist skriver: Også dem jeg hælder mest til lige nu..
Også dem jeg hælder mest til lige nu..
Kan jeg godt forstå
Kvist skriver: Sys lige jeg ville dele disse billeder med jer.. Havde en plan om at jeg ville have to af dem op og hænge på væggen.. Kan dog bare ikke finde ud af om det skal være de to med sæbebobler eller de to hvor man ser ham forfra.. Så hvad synes i, hvilke to??
Sys lige jeg ville dele disse billeder med jer.. Havde en plan om at jeg ville have to af dem op og hænge på væggen.. Kan dog bare ikke finde ud af om det skal være de to med sæbebobler eller de to hvor man ser ham forfra.. Så hvad synes i, hvilke to??
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128