Hvilke billeder af Albert??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juli 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
Kvist skriver:

Ja det er helt sikkert gode gener han er sat sammen af  Men med den oldefar han ville have haft sig er det hvis heller ikke så underligt, han var en nydelig ung mand..

Ja tænkte også at hænge alle op, men fordi de er så gode vil jeg gerne have dem i store rammer og sys 3 bliver ret mange så.. Og det nytter jo heller ikke noget at tapesere hele hytten med Albert, for så har jeg jo ikke plads til billeder af de andre børn der forhåbentlig kommer en dag..

Ja Far var nemlig rigtig flot som ung. Ka du huske det billede mor har, fra hvor han har siddet hårmodel? 

Ku være lidt fedt at lave dem i store rammer!! Hvem har taget billederne? X

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2012

Kvist

StineW79 skriver:

Ja Far var nemlig rigtig flot som ung. Ka du huske det billede mor har, fra hvor han har siddet hårmodel? 

Ku være lidt fedt at lave dem i store rammer!! Hvem har taget billederne? X

Hehe hårmodel  Ved ikke om jeg tænker på den rigtige, men har en i tankerne hvor han sidder i en lys skjorte tror jeg det er og så har han hvis den ene hånd/arm støttende til hovedet..?? Tror dog bare det billede jeg tænker på er et jeg har inde fra Farmor.. Men der kan jo også være flere af det samme billede..

Det er nogle billeder vi har fået taget nede ved Name It, så Farfar er ikke den eneste model i familien.. Nu har vi også en lille tøjmodel..

Anmeld

9. juli 2012

Kvist

Aagaard skriver:

De to første! helt sikkert!

Helt klart også dem jeg hælder mest til, men der har jo værfet stor enighed herinde om billede 3 istedet for billede 2.. Så skal nok lige have tænkt det lidt mere igennem..

Anmeld

9. juli 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Sikke nogle fantastisk gode billeder, men jeg ville klart vælge det første da man kan se hans ansigt

Anmeld

9. juli 2012

Kvist

mor:) skriver:

Sikke nogle fantastisk gode billeder, men jeg ville klart vælge det første da man kan se hans ansigt

Det første billede bliver helt sikkert valgt.. Men skal have to, og kan ikke helt blive enig med mig selv om hvilken af de to sidste det skal være..

Anmeld

9. juli 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Kvist skriver:

Det første billede bliver helt sikkert valgt.. Men skal have to, og kan ikke helt blive enig med mig selv om hvilken af de to sidste det skal være..

hov...troede kun det var et billede, men så stemmer jeg på billede nr. to. For der ser man også lidt mere af ham.

Anmeld

9. juli 2012

Aprilmor11

Kvist skriver:

Ja de er blevet super gode af ham.. Og måske jeg skulle overveje det sidste billede en ekstra gang..

Det synes jeg

Anmeld

9. juli 2012

BellaCiinea

Kvist skriver:

Sys lige jeg ville dele disse billeder med jer.. Havde en plan om at jeg ville have to af dem op og hænge på væggen.. Kan dog bare ikke finde ud af om det skal være de to med sæbebobler eller de to hvor man ser ham forfra.. Så hvad synes i, hvilke to??

Ville vælge billed 1 og 2 =) Det sidste sys jeg ser lidt utydeligt ud

Anmeld

9. juli 2012

Mor til Ella

Kvist skriver:

Sys lige jeg ville dele disse billeder med jer.. Havde en plan om at jeg ville have to af dem op og hænge på væggen.. Kan dog bare ikke finde ud af om det skal være de to med sæbebobler eller de to hvor man ser ham forfra.. Så hvad synes i, hvilke to??

1+2

Køn dreng du har dig der

Anmeld

9. juli 2012

Sara.

billede 1 og 2..

billede 3 kunne sagtens bare være min søn, eller naboens dreng....

Men han er utrolig kær på alle 3 billeder!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.