Hvad har I lavet idag?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juli 2012

Janni.

MorDk skriver:

Jaaa ok... hvad der kommer ind skal jo også ud! Har erfaringer med at PASTA giver GODE bleer hihi...

Jo men 7 bleer virkede lidt voldsomt. Kan godt forstå han var træt af pusle bordet her til aften.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2012

malliebooh

MorDk skriver:

Idag har været en dejlig dejlig dag ♥

Jeg har haft en af de gode dage. Ikke så mange bækkensmerter og forkølelsen er vidst snart på retur... Sommerferien med min lille familie er begyndt (jeg er dog sygemeldt) og idag havde vi bare en ganske skøn dag!

Vi vågnede alle kl.06.00 og spiste morgenmad sammen.

Kl.10.00 tog vi ud af døren med pakket taske.

Turen gik ned af vejen hvor der var mange gravemaskiner. Bassen fik lov at komme op i en gravemaskine og fik taget billeder sammen med den polak der var igang med at grave. Uhhh Bassen var stolt!

Så tog vi på loppemarked. der fik Bassen sig en flot blå legetøjsbil, som har været klistret til hånden resten af dagen *S* Jeg fik købt 3 stk. tøj til lillesøster i maven ♥ 25 kr. Brugt 1 gang! Sååå fint!

Så tog vi ned på hovedgaden, hvor Bassen fik sig en lur i klapvognen imens mor og far fik sig en Latte ... ♥

Så gik turen til Havnehytten hvor vi spiste vores hjemmesmurte madpakker  Bassen og farmand fodrede ænder og mor købte is til os alle...

Sååå gik turen til vores gamle kanoklub, hvor Bassen fik en flot rød legetøjsbil af en bekendt! Uhhh hvor blev han glad!

Sååå gik turn ned og se Bådfarten... og se på ænder og Far og Bassen slog kolbøtter i græsset

Såååå gik turen videre til Brandstationen, hvor vi så en FLOT "Babuer" (Brandbil) og vi hilste på 2 flinke brandmænd!

Så var vi på "barselsbesøg" og dagen sluttede med en hyggetur på legepladsen...

Hjemme blev der legede med de biler Bassen havde fået... og så stod den på aftensmad og efterfølgende karbad!

Sikke en dag! En dejlig dejlig dag med solskin og højt humør ♥

Jeg var hjemme og besøge mine forældre i dag  Det var hyggeligt og vi fik spist en maaaasse ærter og jordbær fra min fars køkkenhave Så var min mor i gang med at trimme/klippe deres hund og ja, så fik min egen hund en tur op på bordet og fik en dejlig sommerlig frisure .. Hun er så nuttet nu Så tog kæresten og jeg hjem og lavede burger til aftensmad og så hygger vi lidt denne søndag aften før det atter er mandag igen i morgen

Anmeld

8. juli 2012

Jibbe

Jeg har nydt min lille dreng - hygget ammet sovet osv. Frej har været med til det han gad og ellers har han tumlet rundt med Lars. De var på cykeltur mens jeg sov med baby, ude at lege og få is
Efter putningen af Frej ligger baby og jeg og putter på sofaen og far rydder op
Dejlig dag. Elsker min lille familie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.