Hvad har I lavet idag?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juli 2012

Maja_4000

Hold da op en masse ting I har nået

Vi har bare slappet af .. Caroline er kommet SENT i seng både fredag og lørdag , så hun havde brug for en helt "normal" dag uden alt muligt

Så kom min far og hjalp til med at ligge gulv på altanen .. Det blev sååå godt !!

Og så har vi været i Kiwi og handle .. Og det var vidst det Hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2012

Muffin_girl

MorDk skriver:

Idag har været en dejlig dejlig dag ♥

Jeg har haft en af de gode dage. Ikke så mange bækkensmerter og forkølelsen er vidst snart på retur... Sommerferien med min lille familie er begyndt (jeg er dog sygemeldt) og idag havde vi bare en ganske skøn dag!

Vi vågnede alle kl.06.00 og spiste morgenmad sammen.

Kl.10.00 tog vi ud af døren med pakket taske.

Turen gik ned af vejen hvor der var mange gravemaskiner. Bassen fik lov at komme op i en gravemaskine og fik taget billeder sammen med den polak der var igang med at grave. Uhhh Bassen var stolt!

Så tog vi på loppemarked. der fik Bassen sig en flot blå legetøjsbil, som har været klistret til hånden resten af dagen *S* Jeg fik købt 3 stk. tøj til lillesøster i maven ♥ 25 kr. Brugt 1 gang! Sååå fint!

Så tog vi ned på hovedgaden, hvor Bassen fik sig en lur i klapvognen imens mor og far fik sig en Latte ... ♥

Så gik turen til Havnehytten hvor vi spiste vores hjemmesmurte madpakker  Bassen og farmand fodrede ænder og mor købte is til os alle...

Sååå gik turen til vores gamle kanoklub, hvor Bassen fik en flot rød legetøjsbil af en bekendt! Uhhh hvor blev han glad!

Sååå gik turn ned og se Bådfarten... og se på ænder og Far og Bassen slog kolbøtter i græsset

Såååå gik turen videre til Brandstationen, hvor vi så en FLOT "Babuer" (Brandbil) og vi hilste på 2 flinke brandmænd!

Så var vi på "barselsbesøg" og dagen sluttede med en hyggetur på legepladsen...

Hjemme blev der legede med de biler Bassen havde fået... og så stod den på aftensmad og efterfølgende karbad!

Sikke en dag! En dejlig dejlig dag med solskin og højt humør ♥

SIKKEN EN FANTASTISK hyggelig dag i har haft ...  

Jeg har været på cafe med kæresten, da han lige er kommet hjem fra forretningsrejse fra Rom.. Og så bagte jeg boller og lavede kakoa.. Pga han havde føsdag i fredags, og det var han jo ikke hjemme.. Så det skulle da fejres 

Ellers har vi bare hygget os, og nydt solen .. 

Anmeld

8. juli 2012

Monski

Her stod vi op klokken 9, jeg har jo været den heldige vinder af en søn der minimum sover 12½ 

Ved 11-tiden kørte vi en tur ud til et boligareal vi gerne vil flytte til og bagefter kørte vi på stranden hvor vi hyggede og soppede i et par timer.

Så kørte vi hjem til mormor og morfar hvor vi lavede lidt havearbejde, anthon ELSKER det, og han var i badebassin i laaaang  tid. 

Nu ligger han ude i mormor og morfars hængekøje og sover.  super dejlig dag!! 

Og så går jeg og er helt rastløs da min veninder er igang med at føde nu.

Anmeld

8. juli 2012

Janni.

Herhjemme har vi hygget os. Silas har været træt idag, vi var til fødselsdag igår hos min søster, så vi kom lidt senere hjem og han kom jo så også lidt senere i seng. 

Så idag har Silas sovet 2 gange, længe siden det ellers er sket. 1 time og 15 min første gang, og 2 ½ time 2. gang. Og ellers har vi hygget os i haven med at gynge, ordne drivhuset og leget i sandkassen. Nå ja - og Silas fik smagt på en snegl.. 

Ind imellem det hele har jeg stået rigtig meget ved puslebordet idag. Silas har lavet 7 gode fyldte bleer med lort.  Aner virkelig ikke hvor han får alt dét lort fra haha.. Og det var normal konsistens.  + han nåede at skide 2 gange imens han var i bad. 

- Sikke noget LORT.. Men ellers en rigtig hyggelig dag herhjemme. 

Anmeld

8. juli 2012

MorDk

Janni. skriver:

Herhjemme har vi hygget os. Silas har været træt idag, vi var til fødselsdag igår hos min søster, så vi kom lidt senere hjem og han kom jo så også lidt senere i seng. 

Så idag har Silas sovet 2 gange, længe siden det ellers er sket. 1 time og 15 min første gang, og 2 ½ time 2. gang. Og ellers har vi hygget os i haven med at gynge, ordne drivhuset og leget i sandkassen. Nå ja - og Silas fik smagt på en snegl.. 

Ind imellem det hele har jeg stået rigtig meget ved puslebordet idag. Silas har lavet 7 gode fyldte bleer med lort.  Aner virkelig ikke hvor han får alt dét lort fra haha.. Og det var normal konsistens.  + han nåede at skide 2 gange imens han var i bad. 

- Sikke noget LORT.. Men ellers en rigtig hyggelig dag herhjemme. 

Hold da op! En snegl? føøøj siger jeg bare *gg*

7 lortebleer... hold da op! Hvad fik I at spise igår?

Anmeld

8. juli 2012

Frk.S

Uh, det lyder til at være en hyggelig dag i har haft.

Dagen startede med at kæresten stod op sammen med Freja og lod mig sove videre. 
Freja fik morgenmad osv. og de to hyggede med at lave hule og andre sjove ting.

Da Freja var blevet puttet til lur kom kæresten og vækkede mig med morgenmad. Vi spiste morgenmad og hyggede.

Ellers har vi bare hygget og lavet nogle få praktiske ting. Og jeg har været ude at løbe.

Kl. 14.30 kørte vi ud til Frejas oldeforældre, og hyggede ude i deres have et par timer inden vi måtte køre hjem og få noget aftensmad, samt bade og putte Freja.

Hun har så sovet siden 19.30, og her har kæresten spillet computer imens jeg har stenet med computeren - mest her på Baby.dk. 

Nu skal vi vist snart i seng også.

Anmeld

8. juli 2012

Solstrålebørn

Jeg har kæmpet med varmen, haft køretimer og kampsvedt under det, da jeg var meget tæt på at køre nogle cykellister ned...  De troede de kunne fylde hele vejen selvom der kom biler... 

Anmeld

8. juli 2012

Janni.

MorDk skriver:

Hold da op! En snegl? føøøj siger jeg bare *gg*

7 lortebleer... hold da op! Hvad fik I at spise igår?

Jamen igår var vi jo til fødselsdag hvor han fik følgende:

- Morgenmaden: øllebrød.

- ½ grovbolle med pålæg til formiddag før vi kørte til fødselsdag.

- 1 ½ skive rugbrød med forskelligt pålæg til middag.

- En riskiks.

- En chokoladekiks.

- Et lille stykke lagkage som han egentlig ikke gad mange bider af.

- Aftensmaden: kyllingfilet, stegt på panden og pasta med pesto til. 

Det eneste nye var pasta med pesto som han ikke havde smagt før, og det spiste han ikke vildt meget af. Han valgte alm. pasta uden pesto. 

Anmeld

8. juli 2012

MorDk

Janni. skriver:

Jamen igår var vi jo til fødselsdag hvor han fik følgende:

- Morgenmaden: øllebrød.

- ½ grovbolle med pålæg til formiddag før vi kørte til fødselsdag.

- 1 ½ skive rugbrød med forskelligt pålæg til middag.

- En riskiks.

- En chokoladekiks.

- Et lille stykke lagkage som han egentlig ikke gad mange bider af.

- Aftensmaden: kyllingfilet, stegt på panden og pasta med pesto til. 

Det eneste nye var pasta med pesto som han ikke havde smagt før, og det spiste han ikke vildt meget af. Han valgte alm. pasta uden pesto. 

Jaaa ok... hvad der kommer ind skal jo også ud! Har erfaringer med at PASTA giver GODE bleer hihi...

Anmeld

8. juli 2012

B&J

Sikke en super vidunderlig dag i har haft jer

vi har været nede og købe ting til haven så vi kunne komme ud og ordne den selv om det er en lejlighed vi bor i men den lignede ja jeg ved ikke hvad så mens vi ordner den ja så hjælper daniel os helt vildt så vi lignede alle 3 mudder mennesker bagefter hihihihi og vi fik tegnet med kridt uden for sikke nogle fine tegninger daniel kunne lave og alt det han fik vandet ej hvor er han dygtig

vi har haft en vidunderlig dag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.