Idag har været en dejlig dejlig dag ♥
Jeg har haft en af de gode dage. Ikke så mange bækkensmerter og forkølelsen er vidst snart på retur... Sommerferien med min lille familie er begyndt (jeg er dog sygemeldt) og idag havde vi bare en ganske skøn dag!
Vi vågnede alle kl.06.00 og spiste morgenmad sammen.
Kl.10.00 tog vi ud af døren med pakket taske.
Turen gik ned af vejen hvor der var mange gravemaskiner. Bassen fik lov at komme op i en gravemaskine og fik taget billeder sammen med den polak der var igang med at grave. Uhhh Bassen var stolt!
Så tog vi på loppemarked. der fik Bassen sig en flot blå legetøjsbil, som har været klistret til hånden resten af dagen *S* Jeg fik købt 3 stk. tøj til lillesøster i maven ♥ 25 kr. Brugt 1 gang! Sååå fint!
Så tog vi ned på hovedgaden, hvor Bassen fik sig en lur i klapvognen imens mor og far fik sig en Latte ... ♥
Så gik turen til Havnehytten hvor vi spiste vores hjemmesmurte madpakker
Bassen og farmand fodrede ænder og mor købte is til os alle...
Sååå gik turen til vores gamle kanoklub, hvor Bassen fik en flot rød legetøjsbil af en bekendt! Uhhh hvor blev han glad!
Sååå gik turn ned og se Bådfarten... og se på ænder og Far og Bassen slog kolbøtter i græsset 
Såååå gik turen videre til Brandstationen, hvor vi så en FLOT "Babuer" (Brandbil) og vi hilste på 2 flinke brandmænd!
Så var vi på "barselsbesøg" og dagen sluttede med en hyggetur på legepladsen...
Hjemme blev der legede med de biler Bassen havde fået... og så stod den på aftensmad og efterfølgende karbad!
Sikke en dag! En dejlig dejlig dag med solskin og højt humør ♥
Anmeld