Hvad har I lavet idag?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.457 visninger
22 svar
0 synes godt om
8. juli 2012

MorDk

Idag har været en dejlig dejlig dag ♥

Jeg har haft en af de gode dage. Ikke så mange bækkensmerter og forkølelsen er vidst snart på retur... Sommerferien med min lille familie er begyndt (jeg er dog sygemeldt) og idag havde vi bare en ganske skøn dag!

Vi vågnede alle kl.06.00 og spiste morgenmad sammen.

Kl.10.00 tog vi ud af døren med pakket taske.

Turen gik ned af vejen hvor der var mange gravemaskiner. Bassen fik lov at komme op i en gravemaskine og fik taget billeder sammen med den polak der var igang med at grave. Uhhh Bassen var stolt!

Så tog vi på loppemarked. der fik Bassen sig en flot blå legetøjsbil, som har været klistret til hånden resten af dagen *S* Jeg fik købt 3 stk. tøj til lillesøster i maven ♥ 25 kr. Brugt 1 gang! Sååå fint!

Så tog vi ned på hovedgaden, hvor Bassen fik sig en lur i klapvognen imens mor og far fik sig en Latte ... ♥

Så gik turen til Havnehytten hvor vi spiste vores hjemmesmurte madpakker  Bassen og farmand fodrede ænder og mor købte is til os alle...

Sååå gik turen til vores gamle kanoklub, hvor Bassen fik en flot rød legetøjsbil af en bekendt! Uhhh hvor blev han glad!

Sååå gik turn ned og se Bådfarten... og se på ænder og Far og Bassen slog kolbøtter i græsset

Såååå gik turen videre til Brandstationen, hvor vi så en FLOT "Babuer" (Brandbil) og vi hilste på 2 flinke brandmænd!

Så var vi på "barselsbesøg" og dagen sluttede med en hyggetur på legepladsen...

Hjemme blev der legede med de biler Bassen havde fået... og så stod den på aftensmad og efterfølgende karbad!

Sikke en dag! En dejlig dejlig dag med solskin og højt humør ♥

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2012

Miss BananaHammock

Sikke meget I har nået - men I var også tideligt oppe

Jeg har været i haven idag. Luget ukrudt til den store guldmedalje, gjort rent indenfor og gået en god tur med Elvis (min westi)

- og nu er jeg træt, så sidder med en dejlig kop rooibos te og ser de unge mødre, mens jeg søger nettet tynd efter en kjole jeg kan have på når jeg skal giftes om 2 uger - er lidt sent ud

Anmeld

8. juli 2012

K&S

Idag har været en dejlig dejlig dag ♥

Jeg har haft en af de gode dage. Ikke så mange bækkensmerter og forkølelsen er vidst snart på retur... Sommerferien med min lille familie er begyndt (jeg er dog sygemeldt) og idag havde vi bare en ganske skøn dag!

Vi vågnede alle kl.06.00 og spiste morgenmad sammen.

Kl.10.00 tog vi ud af døren med pakket taske.

Turen gik ned af vejen hvor der var mange gravemaskiner. Bassen fik lov at komme op i en gravemaskine og fik taget billeder sammen med den polak der var igang med at grave. Uhhh Bassen var stolt!

Så tog vi på loppemarked. der fik Bassen sig en flot blå legetøjsbil, som har været klistret til hånden resten af dagen *S* Jeg fik købt 3 stk. tøj til lillesøster i maven ♥ 25 kr. Brugt 1 gang! Sååå fint!

Så tog vi ned på hovedgaden, hvor Bassen fik sig en lur i klapvognen imens mor og far fik sig en Latte ... ♥

Så gik turen til Havnehytten hvor vi spiste vores hjemmesmurte madpakker  Bassen og farmand fodrede ænder og mor købte is til os alle...

Sååå gik turen til vores gamle kanoklub, hvor Bassen fik en flot rød legetøjsbil af en bekendt! Uhhh hvor blev han glad!

Sååå gik turn ned og se Bådfarten... og se på ænder og Far og Bassen slog kolbøtter i græsset

Såååå gik turen videre til Brandstationen, hvor vi så en FLOT "Babuer" (Brandbil) og vi hilste på 2 flinke brandmænd!

Så var vi på "barselsbesøg" og dagen sluttede med en hyggetur på legepladsen...

Hjemme blev der legede med de biler Bassen havde fået... og så stod den på aftensmad og efterfølgende karbad!

Sikke en dag! En dejlig dejlig dag med solskin og højt humør ♥

Hold da op, hvor har i været meget omkring

Vi har været en tur i Zoo og derefter gået en laaang tur i Frederiksberg Have. Vi lagde Anton til at sove lur, da vi gik ind i Frederiksberg have, meeeen han sov kun 15 min. til middag, så vi havde masser af tid til at kigge på ænder, spise is og fjolle i græsset 

Efter vi kom hjem har vi hygget på altanen med MASSER af legetøj og så tog Anton og mor lige et fodbad (det var sjaaaw, men rimeligt vådt ALLE vegne)  

Anmeld

8. juli 2012

MorDk

K&S skriver:

Hold da op, hvor har i været meget omkring

Vi har været en tur i Zoo og derefter gået en laaang tur i Frederiksberg Have. Vi lagde Anton til at sove lur, da vi gik ind i Frederiksberg have, meeeen han sov kun 15 min. til middag, så vi havde masser af tid til at kigge på ænder, spise is og fjolle i græsset 

Ja nu hvor jeg skulle ridse op hvad vi havde lavet.... så kan jeg godt se at vi har lavet meget! Men vi har virkelig hygget os og slappet af! Dejligt!

Ihhh hvor hyggeligt med Zoo tur  Det regner jeg med vi skal på Tirsdag. Der skulle vejret blive ok!

Anmeld

8. juli 2012

K&S

Ja nu hvor jeg skulle ridse op hvad vi havde lavet.... så kan jeg godt se at vi har lavet meget! Men vi har virkelig hygget os og slappet af! Dejligt!

Ihhh hvor hyggeligt med Zoo tur  Det regner jeg med vi skal på Tirsdag. Der skulle vejret blive ok!

Vi snakkede bare om Zoo i går, så da vejret var perfekt i morges, tog vi afsted  vi har årskort, så vi behøver jo ikke være der hele dagen, for når klokken slår 12 på en solskinsdag, så er der MANGE mennesker

Anmeld

8. juli 2012

2babygirls

Vi sov til kl 8, for vi var i sønderjylland til kl 22 igår, skøøøønt.
Jeg har nået at gøre rent, vaske bil og støvsuge og gøre den rent indvendig.
Så har vi været i haven og lege, og Madeleine har endelig opdaget at der også er en rutchbane og ikke kun en sandkasse, så det synes hun var vældigt.
Ellers har vi set peter plys, kysset peter plys, hørt musik og grint en masse.

Anmeld

8. juli 2012

Pige2009

Vi har tilbragt hele weekenden i mine forældres sommerhus på Nordfyn og har idag været ved stranden og bare slappet afi haven

Anmeld

8. juli 2012

L&V

Vi har haft en rigtig hygge dag i dag, dog uden far som måtte på arbejde øv Men vi startede dagen med at tage op til lauras bedstefar med rundstykker, derefter smuttede vi i svømmehallen, tog en fælles middagslur og ellers har vi leget hele dagen ude i haven med vores skønne hund chili

Min barsel synger på sidste vers så vi nyder alle dage i fulde drag lige nu

Anmeld

8. juli 2012

MorDk

Åh takker for jeres "fortællinger" Det er bare SÅ skønt med hyggedage...♥

Anmeld

8. juli 2012

Lone Jakobsen

jeg startede dagen med at stoppe rasmus i klapvognen og gå ned til bageren efter morgenmad

derefter skulle der planlægges menu og købes ind til næste uge

efter indkøb snuppede jeg de 2 mellemste med en tur til en badesø, hvor vi brugte et par timer på at plaske rundt i det dejlige vand

på vej hjem tog vi en tur forbi en gård der sælger pluk-selv jordbær, og så plukkede vi 3 skåle fyldt med bær, og en lille balje fyldt med ærter

sidst men ikke mindst har jeg brugt resten af dagen på lidt rengøring og oprydning så vi er klar til den næste uge

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.