ååårh ha :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juli 2012

LilleLene

Laijona Äiti skriver:

Øv for den da.

Baby her har også lidt maveproblemer og jeg tjekker op med sp idag, han græder mens han sover når han skal presse.

Søvnen er meget vigtig så vi har købt en bryst pumpe så jeg kan pumpe ud, så giver far mad og jeg får lov at sove.  Kunne det måske være en ide??

sådan gør bettemanden også om morgenen her, og skriger når han presser

Har en pumpe, men vil helst ikke give flaske, er bange for han hellere vil have flasken end brystet
Og det der med at skulle malke ud hele tiden og rense og varme flasker, det er bare lidt for uoverskueligt for mig Så vil helst holde ham på amning

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2012

Team Putte

LilleLene skriver:

Du har jo så også bare min drømmemand, i forhold til hjælp i hjemmet

Kan ikke helt finde ud af hvad der er med hans mave, for det er kun om morgenen, der har han svært ved at komme af med afføring, men efter middagstid ca. der kommer den hul igennem og så er der ikke maveproblemer igen før næste morgen

Han skal til 5 ugers tjek på fredag, så snakker jeg lige med min læge der

Hehe din kæreste lyder fuldstændig som min bror og din drømmemand og jeg har en fast aftale om at han IKKE må blive min bror! Den aftale lavede vi allerede da vi blev kærester Jeg må så ik blive min tidligere svigerinde, og det er ret nemt ik at blive det! Ved ik hvad jeg ville have gjort hvis jeg havde din kæreste, med alt det bøvl vi har med amning og frustrationer herhjemme så havde jeg opgivet for længst hvis far ik var mere på end det du beskriver!

Lyder godt lige at høre ad med den mave når i nu skal afsted til lægen alligevel

Anmeld

10. juli 2012

lio

LilleLene skriver:

sådan gør bettemanden også om morgenen her, og skriger når han presser

Har en pumpe, men vil helst ikke give flaske, er bange for han hellere vil have flasken end brystet
Og det der med at skulle malke ud hele tiden og rense og varme flasker, det er bare lidt for uoverskueligt for mig Så vil helst holde ham på amning

Nå okay.. Men pas på dig selv, du skal få søvn og hvile så du kan være frisk 

Anmeld

10. juli 2012

LilleLene

Team Putte skriver:

Hehe din kæreste lyder fuldstændig som min bror og din drømmemand og jeg har en fast aftale om at han IKKE må blive min bror! Den aftale lavede vi allerede da vi blev kærester Jeg må så ik blive min tidligere svigerinde, og det er ret nemt ik at blive det! Ved ik hvad jeg ville have gjort hvis jeg havde din kæreste, med alt det bøvl vi har med amning og frustrationer herhjemme så havde jeg opgivet for længst hvis far ik var mere på end det du beskriver!

Lyder godt lige at høre ad med den mave når i nu skal afsted til lægen alligevel

Skal også have taget en alvorlig snak ed ham på et tidspunkt, for jeg når nok til et punkt, hvor det bare ikke er godt nok mere :'/ Og jeg elsker ham godt nok meget, så synes ikke at det her skal ødelægge vore forhold

Anmeld

10. juli 2012

LilleLene

Laijona Äiti skriver:

Nå okay.. Men pas på dig selv, du skal få søvn og hvile så du kan være frisk 

Anmeld

11. juli 2012

Team Putte

LilleLene skriver:

Skal også have taget en alvorlig snak ed ham på et tidspunkt, for jeg når nok til et punkt, hvor det bare ikke er godt nok mere :'/ Og jeg elsker ham godt nok meget, så synes ikke at det her skal ødelægge vore forhold

Synes det lyder fornuftigt lige at tage en alvorlig snak med ham.. For uden tvivl hvis man går og føler man er alene om det hele så ender det med man går ned på det og det er ik godt for forholdet!

Anmeld

11. juli 2012

LilleLene

Team Putte skriver:

Synes det lyder fornuftigt lige at tage en alvorlig snak med ham.. For uden tvivl hvis man går og føler man er alene om det hele så ender det med man går ned på det og det er ik godt for forholdet!

nemlig

Anmeld

12. juli 2012

Team Putte

LilleLene skriver:

nemlig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.