LilleLene skriver:
Jeg synes det er ved at blive hårdt det hele
Benjamin har problemer med maven, især om morgenen. Jeg er vågen fra kl 4-6 stykker om morgenen (fordi han har ondt) og så sover jeg først igen omkring kl 23 , så jeg er ved at være træt !!!
Jeg synes bare ikke min kæreste hjælper særlig meget til med Benjamin
han sidder aldrig bare med ham og snakker når han er vågen, han har kun skiftet ble 2 gange på 1 måned ( og jeg var med og hjælpe ham begge gange)
Jeg ammer så jeg er jo den eneste der kan give ham mad, men hvis kæresten sidder med ham og han græder, så er det sikkert den kommer "du er vidst sulten lille mand, over til mor" og ja så har jeg ham igen 
Det er så slemt jeg snart overvejer at gå over til flassken, for så kan jeg gå ind og sove uden at skulle blive vækket min. efter 3 timer :/
puha skulle bare lige ud med det
Først og fremmest
.
Jeg har heldigvis ikke tilsvarende søvnproblemer, men jeg tænker umiddelbart, at du må have faderen mere med på banen, så du også kan få noget hvile.
Kan godt forstå, at det er svært, når du allerede har forsøg, men kan du ikke prøve at pumpe mælk ud i en flaske, give sønnike til farmand og så gå tidligt i seng, fx. allerede kl. 20.00 hvor han plejer at vågne?
Lad være med at spørge din mand om det er ok, men bare aflevere dreng og flaske og sig, at nu går du i seng, og at du ikke vil vækkes før næste amning?
Anmeld