Víl lige lufte min forargelse... :-/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juli 2012

Sitrani

celkt skriver:

... og da lige høre, om det er mig der er helt ved siden af her.

Normalt er jeg fuldstændigt ligeglad med hvad mine medmennesker foretager sig, så længe de ikke er til fare for dem selv og andre. De må vade nøgne rundt på gågaden eller synge opera på banegården, I dont care...

Men så idag. Jeg var på stranden med mine to store børn, og de havde det dejligt i vandet. Jeg sad i skyggen med en bog og holdt øje med dem. Der var selvsagt rigtigt mange mennesker, men herskede en fin stemning. Nå, men det var så tid til at vi skulle hjem, og jeg rejste mig op for at give dem 10-minutters-varslet, altså, nu skal vi snart hjem, og så gik jeg lidt rundt langs strandkanten og dyppede tæerne i vandet.

Midt i det hele står så denne her far med sin 2½-3 årige datter, sådan et par meter ude fra vandkanten. Hun står sådan som små børn gør, når de skal tisse, med knæene sammen, og han bøjer sig ned over hende og spørger om hun skal tisse. Så regnede jeg da med at han ville tage hende op på armen og finde toilettet, eller i det mindste en busk. Men nej nej. Faren siger til hende; "Kom, så går vi lige lidt længere ud, så kan du bare tisse, for det må man godt her!!!

FØJ FOR POKKER DA...

Jeg ved da godt, at det hele tiden sker, at små børn kommer til at tisse i vandet på stranden, men ligefrem at lære dem at det er i orden?!? Jeg skulle have spurgt ham, om han også selv tissede i vandet, nu det er i orden?!?

Æv, jeg var i hvert fald færdig med at dyppe tæer....

Jeg synes ikke du er sart, men synes heller ikke at det er ulækkert....

Det er jo bare tis... haha... ej.. jeg mener, jeg gjorde det da også, da jeg var barn, og synes da også at min datter skal have lov at tisse i vandet, hvis det er lige her og nu hun skal, og ikke kan holde sig.... Det er jo ikke farligt, og havet er så stort så stort, så en tår tis ville jeg ikke være forarget over... hehe.. måske er jeg bare lidt mere løssluppen på det punkt  tror sgu også jeg har gjort det som voksen....

Kan ikke se hvad der er forkert i det, når det er i havet - der er, som andre skriver, så meget andet mere eller mindre ulækkert eller sundhedsskadeligt i vandet, såeh..... men for dælen da ikke i en pool, det er no go!!!!! med mindre det er et uheld.... og nr. 2 er helt udelukket - så løssluppen er jeg trods alt ikke Haha...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2012

TeamRocket

Mettefpigen skriver:

Det er jeg ligeglad med ;-) men noget der forarger mig er at min nabo der har en søn på ca 4 år griner når hendes søn tisser i planterne i deres have.....

Den forstår jeg ikke helt? Må man ikke tisse i sin egen have? Når min dreng render uden ble får han da også lige vandet et par blomster. Og min hund tisser altid bag kompostbunken nede bagerst i haven. Det er jo en privat have tænker jeg, så når det ikke genere os selv, kan det vel dårligt genere andre

Anmeld

8. juli 2012

Mutti2B

stud mor skriver:

jeg tisser da gså i havet og det kommer min søn også til at lære, han skal da ikke ind på et klamt strand toilet. Jeg syntes det er mere klamt at tisse i en busk, hvor det ligger og lugter.

Hvis man går ud i vandet til et sted hvor man er lidt for sig selv er ens tis jo fortyndet 1-uendelig når det når andre mennesker. tænk på at folk får skyllet deres tissemænd og tissekoner godt og grundtig når de bader så der svømmer nok både lidt sæd og udflød rundt ad ad men sådan er havet. 

Anmeld

8. juli 2012

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Mettefpigen skriver:

Det er jeg ligeglad med ;-) men noget der forarger mig er at min nabo der har en søn på ca 4 år griner når hendes søn tisser i planterne i deres have.....

Det kan godt nok ikke forarge mig - herhjemme har drengene også strintet løs i bedene, når der var optaget på toilettet. Hunden og kaninen tisser der jo i forvejen... - og såmædnd også mændene på en festlig aften 

Anmeld

8. juli 2012

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere

Nu er "vores" strand en stor sø, og jeg ville aldrig direkte opfordre mine børn (da de var små) til at tisse i vandet - men jeg ville egentlig satse på, de bare gjorde det uden at sige det... Det kunne jeg også selv finde på, hvis jeg skal være ærlig. 

Anmeld

8. juli 2012

Laura.

Hm... jeg kan da godt se at det er ulækkert, men det er ikke noget som kan forarge mig..

Anmeld

9. juli 2012

Mettefpigen

TeamRocket skriver:

Den forstår jeg ikke helt? Må man ikke tisse i sin egen have? Når min dreng render uden ble får han da også lige vandet et par blomster. Og min hund tisser altid bag kompostbunken nede bagerst i haven. Det er jo en privat have tænker jeg, så når det ikke genere os selv, kan det vel dårligt genere andre

Jeg synes det er noget mærkelig noget at lære ens børn at de godt kam tisse i haven når der er et toilet lige ved siden af... Og drengen har været uden ble i lang tid..... At folk kan glo ind er ligegyldigt....

Anmeld

9. juli 2012

Mettefpigen

Mor og meget mere skriver:

Det kan godt nok ikke forarge mig - herhjemme har drengene også strintet løs i bedene, når der var optaget på toilettet. Hunden og kaninen tisser der jo i forvejen... - og såmædnd også mændene på en festlig aften 

Nu kan folk glo ind i vores have så tror ikk lige at mændende skal stå og tisse derude.... Men synes set er noget mærkelig noget at lære ham...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.