Víl lige lufte min forargelse... :-/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.654 visninger
37 svar
0 synes godt om
8. juli 2012

celkt

... og da lige høre, om det er mig der er helt ved siden af her.

Normalt er jeg fuldstændigt ligeglad med hvad mine medmennesker foretager sig, så længe de ikke er til fare for dem selv og andre. De må vade nøgne rundt på gågaden eller synge opera på banegården, I dont care...

Men så idag. Jeg var på stranden med mine to store børn, og de havde det dejligt i vandet. Jeg sad i skyggen med en bog og holdt øje med dem. Der var selvsagt rigtigt mange mennesker, men herskede en fin stemning. Nå, men det var så tid til at vi skulle hjem, og jeg rejste mig op for at give dem 10-minutters-varslet, altså, nu skal vi snart hjem, og så gik jeg lidt rundt langs strandkanten og dyppede tæerne i vandet.

Midt i det hele står så denne her far med sin 2½-3 årige datter, sådan et par meter ude fra vandkanten. Hun står sådan som små børn gør, når de skal tisse, med knæene sammen, og han bøjer sig ned over hende og spørger om hun skal tisse. Så regnede jeg da med at han ville tage hende op på armen og finde toilettet, eller i det mindste en busk. Men nej nej. Faren siger til hende; "Kom, så går vi lige lidt længere ud, så kan du bare tisse, for det må man godt her!!!

FØJ FOR POKKER DA...

Jeg ved da godt, at det hele tiden sker, at små børn kommer til at tisse i vandet på stranden, men ligefrem at lære dem at det er i orden?!? Jeg skulle have spurgt ham, om han også selv tissede i vandet, nu det er i orden?!?

Æv, jeg var i hvert fald færdig med at dyppe tæer....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2012

Kongmulle

Adr! Måske er du sart,men så er jeg også! Jeg syntes godt nok det er ulækkert

Anmeld

8. juli 2012

MorDk

Jeg sys det er noget fis at lærer sine børn!!! Så sys ikke du er sart ihvertfald!

Anmeld

8. juli 2012

TeamRocket

Hvad så med fisk og måger må de heller ikke tisse i vandet?
Jeg bader aldrig på stranden, det er simpelthen for ulækkert. Men jeg ville altså ikke studse så meget over det hvis jeg havde hørt en far sige sådan. Kan jo selvfølgelig være jeg ville ændre mening hvis jeg selv, eller mine børn badede i vandet samtidig

Anmeld

8. juli 2012

MorDk

Jeg sys bare ikke man skal lærer sine børn at tisse alle mulige offentlig steder. Ét er at man kan komme til det... det er hvad det er... men ligefrem lærer dem at det er ok...???

Anmeld

8. juli 2012

celkt

MorDk skriver:

Jeg sys bare ikke man skal lærer sine børn at tisse alle mulige offentlig steder. Ét er at man kan komme til det... det er hvad det er... men ligefrem lærer dem at det er ok...???

når man har småbørn, altså førskolebørn, kan det jo være nødvendigt at finde en busk i en snæver vending.... men det her... nej, jeg syntes stadg det er klamt....

Anmeld

8. juli 2012

MorDk

celkt skriver:

når man har småbørn, altså førskolebørn, kan det jo være nødvendigt at finde en busk i en snæver vending.... men det her... nej, jeg syntes stadg det er klamt....

Præsis jeg sys heller ikke det er ok!

Anmeld

8. juli 2012

MinNoah

I havet er jeg ikke så sart... Det er mega ulækkert det vand i forvejen! Men i svømmehallen synes jeg det er KLAMT hvis folk tisser...

Anmeld

8. juli 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Da jeg var barn og var på stranden, blev vi også i bland nødsaget til at bruge havet til at tisse i.

Det er en både lang og bred strand, vi altid var på, og vi var nogle gange 1-2 km fra et toilet.
Derudover lå folk i 3-4 lag og også oppe i klitterne, så at finde et sted at tisse, der ikke var nogen mennesker inden for en radius af et par metre var meget, meget svært.
Så vi fik også at vide, vi måtte gå lidt længere ud, og så måtte vi tisse der.

Det er et hav - ikke en pool (hvilket ville være ulækkert råd at give til et barn, hvis det var) dvs der er alle mulige slags dyr, insekter, døde ting osv deri i forvejen

Anmeld

8. juli 2012

Tona

celkt skriver:

... og da lige høre, om det er mig der er helt ved siden af her.

Normalt er jeg fuldstændigt ligeglad med hvad mine medmennesker foretager sig, så længe de ikke er til fare for dem selv og andre. De må vade nøgne rundt på gågaden eller synge opera på banegården, I dont care...

Men så idag. Jeg var på stranden med mine to store børn, og de havde det dejligt i vandet. Jeg sad i skyggen med en bog og holdt øje med dem. Der var selvsagt rigtigt mange mennesker, men herskede en fin stemning. Nå, men det var så tid til at vi skulle hjem, og jeg rejste mig op for at give dem 10-minutters-varslet, altså, nu skal vi snart hjem, og så gik jeg lidt rundt langs strandkanten og dyppede tæerne i vandet.

Midt i det hele står så denne her far med sin 2½-3 årige datter, sådan et par meter ude fra vandkanten. Hun står sådan som små børn gør, når de skal tisse, med knæene sammen, og han bøjer sig ned over hende og spørger om hun skal tisse. Så regnede jeg da med at han ville tage hende op på armen og finde toilettet, eller i det mindste en busk. Men nej nej. Faren siger til hende; "Kom, så går vi lige lidt længere ud, så kan du bare tisse, for det må man godt her!!!

FØJ FOR POKKER DA...

Jeg ved da godt, at det hele tiden sker, at små børn kommer til at tisse i vandet på stranden, men ligefrem at lære dem at det er i orden?!? Jeg skulle have spurgt ham, om han også selv tissede i vandet, nu det er i orden?!?

Æv, jeg var i hvert fald færdig med at dyppe tæer....

Jeg syntes ikke at det er vildt lækkert og jeg ville nok mene at kunne han hurtigt finde et toilet eller noget andet så burde han nok gøre det.

Men jeg ville ikke have blevet forarget over det tror jeg ikke. Så slemt syntes jeg ikke at det er

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.