Víl lige lufte min forargelse... :-/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juli 2012

modesty

Øøøhh... Altså urin er jo sterilt. Der er en milliard andre ting i det vand der er meget mere bakteriefyldt og forurenende end tis. Så det kunne jeg ikke drømme om at hidse mig op over. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2012

Lullaby

Vi tisser i havet hvis vi er derude. Hvis vi er på stranden leder vi efter en busk men der er ikke særlig mange buske derude så det er ikke altid at vi når det og nogle gange er der mange mennesker..

Anmeld

8. juli 2012

Mettefpigen

Det er jeg ligeglad med ;-) men noget der forarger mig er at min nabo der har en søn på ca 4 år griner når hendes søn tisser i planterne i deres have.....

Anmeld

8. juli 2012

Mor til Ella

Præcis derfor HADER jeg at bade sådanne steder Ja det er bare tis, men altså......

Men jeg indrømmer også gerne at jeg er lidt sippet

Anmeld

8. juli 2012

snøvsen

Jeg har engang svømmet ind i en menneskelort i havet.  Jeg var så færdig med at bade for den dag og vil sige, at det var ikke en barnelort. Så synes ikke tis er så slemt, det forsvinder jo hurtigt i alt det vand

Anmeld

8. juli 2012

Ina33

Mutti2B skriver:

Jeg tisser da lystigt når jeg er i havet

Der findes langt værre ting i havet, så det kan overhovedet ikke hidse mig op

Anmeld

8. juli 2012

Ina33

modesty skriver:

Øøøhh... Altså urin er jo sterilt. Der er en milliard andre ting i det vand der er meget mere bakteriefyldt og forurenende end tis. Så det kunne jeg ikke drømme om at hidse mig op over. 

Anmeld

8. juli 2012

Troldemommi

Det kan jeg altså ikke se noget galt i, tror lidt barnetis er vand i forhold til hvad der ellers bliver lukket ud i havet :-)

Monica

Anmeld

8. juli 2012

Lady Marion <3

Grin ,, jeg tisser også i havet , svømmer ud hvor jeg er alene  Men jo , jeg er hav tisser .

Anmeld

8. juli 2012

stud mor

jeg tisser da gså i havet og det kommer min søn også til at lære, han skal da ikke ind på et klamt strand toilet. Jeg syntes det er mere klamt at tisse i en busk, hvor det ligger og lugter.

Hvis man går ud i vandet til et sted hvor man er lidt for sig selv er ens tis jo fortyndet 1-uendelig når det når andre mennesker. tænk på at folk får skyllet deres tissemænd og tissekoner godt og grundtig når de bader så der svømmer nok både lidt sæd og udflød rundt ad ad men sådan er havet. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.