Babymamma skriver:
Nej, min tråd fortæller også om andre ting en baby, alle andre jeg har svaret fortæller om andre ting en baby.
Det er vist kun dig der har fået ind i hovedet at det er pga af baby.
Jamen du skal da ikke skrive nødløsning og "bare baby" i samme sætning, du har jo overhovedet ikke forstået hvor jeg vil hen.
Fint nok at du vil gøre det anerledes, men når du ikke følger med i min tråd og svare til højre så er det da irriterende at skal rette dig.
Jeg har ikke læst alle de andre svar, har bare forholdt mig til det du skriver, og svarer mig, og det burde jo også være fint.
Når jeg læser dine svar til mig, lyder det som om det at blive gift er en nødløsning, fordi I ellers ikke kan låne til et hus, fordi I skal have et barn.
Vi sad i banken med stor mave på, og de var altså temmelig ligeglade med, hvor mange børn der skulle komme, bare vi havde en god økonomi.
Det jeg prøver at sige, men som åbenbart (også) bliver misforstået er, at hvis den store drøm er et kirkebryllup, så synes jeg da det er lidt ærgerligt at lægge ud med et rådhusbryllup, men selvfølgelig kan I da altid spare sammen og blive viet i kirken senere, det er ikke noget problem.
Jeg fortalte bare min mening, og og hvordan vi gør
Anmeld