TeamRocket skriver:
Jeg ved ikke hvordan din sag er forgået. Men der bliver jo lavet nogle undersøgelser både af forældrene, hvordan de er som mennesker, hvordan de bor, om de er fornuftige ansvarsbevidste og i stand til at tilsidesætte sig selv og leve et voksen liv osv, og hvis ikke alt det er tip top så må de gerne tvangsfjerne- i nogle kommuner skal der meget til før de fjerner et spædbarn- og i nogle kommuner får man nærmest ikke en chance. Og selfølgelig bliver der begået fejl vuderinger begge steder, men folkene på kommunen er jo også bare mennesker der gør deres bedste for at give børnene en god start- og det er ikke altid det er det at blive hos forældrene. Man skal ikke give forældre en chance for enhver pris.
Bortset fra det, så har man jo altid chancen for at bevise sit værd og vinde barnet hjem igen, selv om det kan tage lang tid at overbevise om at man har forbedret sig. Min veninde har fået sin søn hjem efter 5 år her i starten af sommerferien. Det har været en lang kamp. Men hun kan godt selv se nu- at de gjorde hvad der var nødvendigt og bedst for hendes dreng dengang.
Der bliv ikke lavet undersøgelser af mig, fordi hun mente at hun kender mig ud og ind, Der bliv heller ikke lavet af faren, da han bor omkring Aalborg, hun har aldrig mødt ham, hun siger at han har været voldig overfor han søn, han har fra et tidliger forhold, fordi han har samvær med ham under opsyn, Og har kendt ham i 7år og ved han aldrig har slået eller andet, sin søn.
i følge hende har jeg aldrig en chance for at få min datter hjem, og min støtteperson har været med mig til samvær, og han kan se tydelige forbedringer, det sagde han så til min sagsbehandler der efter ringer til mig og siger jeg er belevt meget dårliger og ALDRIG får hende hjem hvis jeg fortsætter sådan
Hvor godt hun har fået ham hjem igen
Anmeld