underligt af os ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juli 2012

TNBC

Anonym skriver:

jeg har ikke for så længe siden fået en abort - da jeg blev uønsket gravid - og derimod, ikke ønskede mine børn være så tætte.. da jeg var meget målrettet for at min den første skulle være 1 år, før jeg overvejede planlægge den næste, da jeg helst vil ha der sku være lidt over 2 år... Men det jo allerede snart! og jeg tænker - om familien ik ville synes det total mærkeligt af os ???  om det hele var noget pjat så??? jeg ku bare ik se hvordan det skulle gå, med 17 mdr mellem dem, men hellere lidt over 2 år, og der er ca et halvt år til min skat, blir et halv andet år,  vi overvejer starte protjek baby igen... men er det ik lidt hurtigt, i andres øjne, ovenpå en abort virker det egoistisk?????????????

I faar en abort og kort tid efter vil have et barn mere, det lyder helt forkert i mine oerer, hvorfor saa ikke beholde det I havde?
Hvad nu hvis I ikke kan blive gravide igen, og der gaar flere aar?

Og hvad er der galt med at der kun er 17maaneder i mellem dem? Hvorfor er 2aar bedre?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juli 2012

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

nu skal det siges, at det netværk vi havde omkring os - så os vælge den vej, da de mente vi netop ikke kunne være vores 1 barn bekendt - hvilket, gjorde os mere målrettet omkring det med forskellen mellem dem. Derimod, blev vi også 'presset' da folk så os som uansvarlige, overfor den 1, men istedet som ansvarlige - hvis vi trak den ud! og som sagt, var det ikke planlagt, og man går ikke en graviditet igennem for enhver pris - hvis ik barnet er ønsket, ville det være et kæmpe uansvarlighed! men omvendt, så andre det uansvarligt, hvis børnene blev så tætte,

men spørgsmålet er om man så, så os ansvarlige i det valg vi vælger nu? vi turde ikke tage chancen, da familier frarådede os, da det ikke var en fordel for børnene.

jeg vil så sige at i 7 uge ikke er noget barn, men en celle deling.... på denne måde, slår man jo ikke noget ihjel... man stopper jo bare celle delingen!

hvis man taler om rartfærdigheder, kunne vi i dag ikke engang spise et æg

Anmeld

7. juli 2012

Anonym trådstarter

Yurie skriver:

I faar en abort og kort tid efter vil have et barn mere, det lyder helt forkert i mine oerer, hvorfor saa ikke beholde det I havde?
Hvad nu hvis I ikke kan blive gravide igen, og der gaar flere aar?

Og hvad er der galt med at der kun er 17maaneder i mellem dem? Hvorfor er 2aar bedre?

fordi, 17 mdr - ikke var det sundeste for børnene, den udtalelse fik jeg selv fra egen læge

Anmeld

7. juli 2012

TNBC

Anonym skriver:

fordi, 17 mdr - ikke var det sundeste for børnene, den udtalelse fik jeg selv fra egen læge

sundest? Hvad er der ikke sundt ved det?

Anmeld

7. juli 2012

Kongmulle

TeamRocket skriver:

Hvis jeg skal være ærlig og sige hvordan jeg ville tænke, så. Jeg synes det virker lidt useriøst/uansvarligt, og dårligt gennemtænkt, og jeg ville helt klart tænke mit hvis nogle i min familie/omgangskreds fik en abort og så valgte at blive gravide igen kort efter. I mine øjne er det lidt mangel på respekt for liv. Og ja, umodent er det ord der popper op.
Men det er jo op til jer at leve jeres liv på bedst mulig måde, men hvis ikke i har rammerne og baglandet 100% i orden synes jeg det er meget dumt at få endnu et barn. Men det er jo bare min personlige mening.

Anmeld

7. juli 2012

Anonym trådstarter

Yurie skriver:

sundest? Hvad er der ikke sundt ved det?

fordi der var chancer for at opmærksomheden blev taget fra den ene, og det ville skade dem, fordi den store stadig ville være for lille til at kunne forstå at der er endnu en at deles om, og at hvis det skete, kunne jeg risikere skade dem, og miste dem fordi, det set før sagde lægen

Anmeld

7. juli 2012

Aprilmor11

Anonym skriver:

jeg vil så sige at i 7 uge ikke er noget barn, men en celle deling.... på denne måde, slår man jo ikke noget ihjel... man stopper jo bare celle delingen!

hvis man taler om rartfærdigheder, kunne vi i dag ikke engang spise et æg

I 6. uge på fosteret er der hjertelyd. Når hjertet banker er man i live. Når det ikke banker er man død. Derfor så JO så er det i live og du slår dermed et foster ihjel.

Anmeld

7. juli 2012

TNBC

Anonym skriver:

fordi der var chancer for at opmærksomheden blev taget fra den ene, og det ville skade dem, fordi den store stadig ville være for lille til at kunne forstå at der er endnu en at deles om, og at hvis det skete, kunne jeg risikere skade dem, og miste dem fordi, det set før sagde lægen

har man ikke to foraeldre? Ja, men det sker jo ikke for alle, og det synes jeg slet ikke er en grund til at faa en abort. Saa maa man dele tiden op, jeg gaetter paa at den store er i DP/VS, saa maa du vaere sammen med den lille, naar den store ikke er der og saa naar den store er hjemme, saa soerg for at tilbringe tid med den, lade den vaere med til at passe den lille, saa den ikke foeler at den er blevet udskiftet. Ja, det er svaert, men hvis jeg havde en 8maaneder og blev gravid, ville jeg da ikke faa en abort, fordi at der kommer til at vaere 17maaneder imellem dem.

Det goer man vel ogsaa med tvillinger, der soerger man ogsaa for at vaere alene med hvert barn en gang i mellem.

Anmeld

7. juli 2012

Anonym trådstarter

må følge mit herte.. der vil altid være nogle imod mig, og andre ikke

Anmeld

7. juli 2012

Masig

I vil ikke have børn med 17 mdrs mellemrum, men det er ok med 24 mdrs mellemrum??

Undskyld mig, en abort er selvfølgelig altid ens eget valg, men ja det er efter min mening dybt uansvarligt og egoistisk... Hvad forskel gør det halve år lige??? Kunne forstå hvis der gik 4-5 år imellem...

Og at give lægen skylden og sige at han sagde det KUNNE skade det første barn at få dem tæt på hinanden.. Sikke da noget bavl, det lyder som om han har fået jer til at få en abort fordi han ikke mente I var modne nok til endnu et barn...Har da aldrig hørt den undskyldning før...

Undskyld, men jeg kan virkelig ikke tage det seriøst, for mig lyder det som om I betragter børn som legetøj der bare kan smides væk og så anskaffer man noget nyt når man gider lege med det igen...

Det er hårde ord, jeg beklager, men det er nu engang min mening og det var jo det du ville have, ikk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.