Vægt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juli 2012

Muffinmus

vil skyde på ca 5 kg, tog yderligere 15 kg på da der  kom ca 1 kg om ugen derefter..så + 20 kgher to mdr efter mangler jeg ca 6 kg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juli 2012

Rikke S

Ca 6 kg.

+ 8 kg her i uge 32.

Tog lidt mere på under første graviditet (14 i alt)

Anmeld

7. juli 2012

Chili

Tullepoder skriver:

Synes du skal lade være med at bekymre dig så meget om vægten, og bare nyde din graviditet. Man kan ikke gøre så forfærdelig meget ved vægten alligevel, mens man er gravid

Jeg tog over 20 kg på med min første, og efter 1,5 dag, var de første 12 kg væk igen, og efter 1,5 mdr var jeg 2 kg under min start vægt. Det kunne min krop slet ikke holde til, og jeg blev indlagt, da det hele var gået alt for stærk. Så husk dig selv, når baby kommer

Her anden gang, har jeg taget 12 kg på (indtil nu) er i uge 30+3, så regner da med at jeg ender på den samme vægt som sidst, og sådan må det bare være. Så tager jeg "kampen" bagefter

Du får en  herfra, og held og lykke med det hele....

Puha det lyder da heller ikke rart så

Jeg nyder min graviditet i fulde drag

Held og lykke til dig med det hele også

Anmeld

7. juli 2012

Chili

Hyacinth skriver:

Det lyder også okay

Det kommer alt sammen bagefter.

Årh de lyster - her er det kage og frugt

Nyd flødeisen haha

Mmm, kage

Haha, jeg nyder min is

Anmeld

7. juli 2012

Chili

MariaE skriver:

vil skyde på ca 5 kg, tog yderligere 15 kg på da der  kom ca 1 kg om ugen derefter..så + 20 kgher to mdr efter mangler jeg ca 6 kg

Så lyder det ikke så skræmmende at tage på, når man høre hvor hurtigt folk taber sig igen, hehe

Og held og lykke med de sidste kilo

Anmeld

7. juli 2012

Chili

Rikke S skriver:

Ca 6 kg.

+ 8 kg her i uge 32.

Tog lidt mere på under første graviditet (14 i alt)

14 er da ikke meget

Jeg har hele tiden satset på en slut vægt på omkring 15, mon det holder

Anmeld

7. juli 2012

LRJ

Havde taget 2 kg på i uge 25, men endte ud med at have taget 40 kg på

Anmeld

7. juli 2012

Chili

STN skriver:

Jeg kan ikke huske præcis hvad jeg vejede i uge 25, men tog 18 kg på i alt! Og mangler, at komme af med ca. 10 kg før jeg er nede på min før-graviditets-vægt Men gider bare ikke gøre noget ved det lige nu.... hehe....

Man skal jo selvfølgelig også huske at nyde tiden efterman har født, i stedet for at stresse, tænker jeg ?

Anmeld

7. juli 2012

Chili

Millermor skriver:

33+6 og har taget ca 8 kg på (:

Flot

Anmeld

7. juli 2012

Rikke S

Chili skriver:

14 er da ikke meget

Jeg har hele tiden satset på en slut vægt på omkring 15, mon det holder

Hvis du ikke pludselig får en stærkt øget træng efter søde sager, så skal det nok være muligt at holde øgningen under eller omkring 15 kg.

Denne her gang tog jeg slet ikke på de første ca 12 uger, selvom maven lignede en højgravids allerede på det tidspunkt. Og de sidste par uger har vægten også stået stille - men alt er vel med bebsen, og han er meget aktiv, så det gør ingenting hvis den ikke stiger støt og roligt - det må gerne ske i intervaller/hop .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.