Chili skriver:
20kg.
Ja okay, jeg håber bare vægten går hurtigt ned efter, med amning og en masse ture med barnevognen 
Det skal den nok, men lad være med at sætte urealistiske mål med at tabe alt inden 3 mdr. eller lign. For det er også meget forskelligt
Jeg tog i alt 40 kg på, grundet jeg lå en en lille undervægt, fordi jeg var i behandling for anoreksi og min krop fik et chok iflg. lægerne. Var på vej op i vægt med startvægt på 40 kg og målvægt på 64 kg(er 179 cm høj) og jeg var ikke nået målvægt, da jeg blev gravid. Efter fødsel tabte jeg 15 kg på fødsel osv. da jeg blev vejet 1,5 uge efter. Og derfra stod jeg stille indtil min datter var 4 mdr. og så tog det fart. Jeg har tabt det jeg skulle og er nu helt fin normalvægtig og havde BMI på 21 da jeg blev gravid her 2. gang.
Men jeg synes, du skal nyde din graviditet og ikke mindst din baby, når du har født - tiden går SÅ hurtigt og det er virkelig synd og bruge en masse tid på spekulationer over vægt
Og husk at det altså ikke er alle, der taber sig super hurtigt med amning. Tror det er 50/50 så vidt jeg husker
Det skal nok gå
Anmeld