Vægt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juli 2012

Nattøs

2 kg mener jeg:  nu er jeg oppe på 7kg og er 38+2

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juli 2012

Chili

Nattøs skriver:

2 kg mener jeg:  nu er jeg oppe på 7kg og er 38+2

Gid det var mig  Og jeg forstår heller ikke hvor de 8kg. sidder henne.. Maven er selvfølgelig blevet større, og brysterne, boom! Men ellers kan jeg ikke se noget...  

Jeg bruger stadig mine egne bukser. Hmm.  

Anmeld

7. juli 2012

Eliza

Ca 2 kg endte alligevel på 11 i alt. 

Anmeld

7. juli 2012

Hyacinth

Chili skriver:

20kg.  

Ja okay, jeg håber bare vægten går hurtigt ned efter, med amning og en masse ture med barnevognen

Det skal den nok, men lad være med at sætte urealistiske mål med at tabe alt inden 3 mdr. eller lign. For det er også meget forskelligt

Jeg tog i alt 40 kg på, grundet jeg lå en en lille undervægt, fordi jeg var i behandling for anoreksi og min krop fik et chok iflg. lægerne. Var på vej op i vægt med startvægt på 40 kg og målvægt på 64 kg(er 179 cm høj) og jeg var ikke nået målvægt, da jeg blev gravid. Efter fødsel tabte jeg 15 kg på fødsel osv. da jeg blev vejet 1,5 uge efter. Og derfra stod jeg stille indtil min datter var 4 mdr. og så tog det fart. Jeg har tabt det jeg skulle og er nu helt fin normalvægtig og havde BMI på 21 da jeg blev gravid her 2. gang.

Men jeg synes, du skal nyde din graviditet og ikke mindst din baby, når du har født - tiden går SÅ hurtigt og det er virkelig synd og bruge en masse tid på spekulationer over vægt

Og husk at det altså ikke er alle, der taber sig super hurtigt med amning. Tror det er 50/50 så vidt jeg husker

Det skal nok gå

Anmeld

7. juli 2012

Chili

Eliza skriver:

Ca 2 kg endte alligevel på 11 i alt. 

Det var heller ikke meget

Anmeld

7. juli 2012

Eliza

Jeg kunne altså os bruge mine alm cowboybukser helefrem til jeg fødte bare de var lavtaljede. 

Anmeld

7. juli 2012

Chili

Hyacinth skriver:

Det skal den nok, men lad være med at sætte urealistiske mål med at tabe alt inden 3 mdr. eller lign. For det er også meget forskelligt

Jeg tog i alt 40 kg på, grundet jeg lå en en lille undervægt, fordi jeg var i behandling for anoreksi og min krop fik et chok iflg. lægerne. Var på vej op i vægt med startvægt på 40 kg og målvægt på 64 kg(er 179 cm høj) og jeg var ikke nået målvægt, da jeg blev gravid. Efter fødsel tabte jeg 15 kg på fødsel osv. da jeg blev vejet 1,5 uge efter. Og derfra stod jeg stille indtil min datter var 4 mdr. og så tog det fart. Jeg har tabt det jeg skulle og er nu helt fin normalvægtig og havde BMI på 21 da jeg blev gravid her 2. gang.

Men jeg synes, du skal nyde din graviditet og ikke mindst din baby, når du har født - tiden går SÅ hurtigt og det er virkelig synd og bruge en masse tid på spekulationer over vægt

Og husk at det altså ikke er alle, der taber sig super hurtigt med amning. Tror det er 50/50 så vidt jeg husker

Det skal nok gå

Jeg tror mit eneste mål er et års tid  Ikke for at presse mig selv eller noget, men jeg synes det er rart at have noget at gå efter  

Jeg går egentlig rimelig hurtigt op og ned i vægt, alt efter hvad jeg spiser, så jeg håber med den rette kost efter fødslen hjælper det  

Lige nu er flødeis en meget kær ven

Anmeld

7. juli 2012

Chili

Eliza skriver:

Jeg kunne altså os bruge mine alm cowboybukser helefrem til jeg fødte bare de var lavtaljede. 

Alle mine bukser er lavtaljede, så forhåbentlig får jeg ingen problemer

Men jeg mener bare, de er stramme og min røv og lår kan stadig være der, hvis du forstår  Haha.

Anmeld

7. juli 2012

Mutti2B

Hvor meget havde i taget på i uge 25  ?

Jeg tog meget på i starten.

25+3 11 kg
Og i dag 33+3 15 kg

Så vægten er ikke eksploderet her på det sidste til trods for at jeg har været sengeliggende de sidste 5 uger og ikke lavet andet end at spise . Folk har ellers sagt til mig at det var i sidste trimester kiloene kom på . Håber ikke de kommer her de sidste uger

Anmeld

7. juli 2012

Mor til Ella

Chili skriver:

Hvor meget havde i taget på i uge 25  ?

3-4 kg Men til sidst gik det stærkt....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.