Vægt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juli 2012

Chili

Mutti2B skriver:

Jeg tog meget på i starten.

25+3 11 kg
Og i dag 33+3 15 kg

Så vægten er ikke eksploderet her på det sidste til trods for at jeg har været sengeliggende de sidste 5 uger og ikke lavet andet end at spise . Folk har ellers sagt til mig at det var i sidste trimester kiloene kom på . Håber ikke de kommer her de sidste uger

Ja okay  

for at vægten ikke eksplodere for dig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juli 2012

Chili

Mor til Ella skriver:

3-4 kg Men til sidst gik det stærkt....

Det siger folk jo, at man tager rigtig meget på de sidste par uger fordi baby skal vokse sig stor  

Håber bare vægten ikke eksplodere lige pludselig

Anmeld

7. juli 2012

morethanperfect

Chili skriver:

Hvor meget havde i taget på i uge 25  ?

3 ca

Anmeld

7. juli 2012

Chili

morethanperfect skriver:

3 ca

Ikke meget  

Anmeld

7. juli 2012

Sitrani

Chili skriver:

Hvor meget havde i taget på i uge 25  ?

Jeg kan ikke huske præcis hvad jeg vejede i uge 25, men tog 18 kg på i alt! Og mangler, at komme af med ca. 10 kg før jeg er nede på min før-graviditets-vægt Men gider bare ikke gøre noget ved det lige nu.... hehe....

Anmeld

7. juli 2012

Millermor

33+6 og har taget ca 8 kg på (:

Anmeld

7. juli 2012

Tullepoder

Synes du skal lade være med at bekymre dig så meget om vægten, og bare nyde din graviditet. Man kan ikke gøre så forfærdelig meget ved vægten alligevel, mens man er gravid

Jeg tog over 20 kg på med min første, og efter 1,5 dag, var de første 12 kg væk igen, og efter 1,5 mdr var jeg 2 kg under min start vægt. Det kunne min krop slet ikke holde til, og jeg blev indlagt, da det hele var gået alt for stærk. Så husk dig selv, når baby kommer

Her anden gang, har jeg taget 12 kg på (indtil nu) er i uge 30+3, så regner da med at jeg ender på den samme vægt som sidst, og sådan må det bare være. Så tager jeg "kampen" bagefter

Du får en  herfra, og held og lykke med det hele....

Anmeld

7. juli 2012

christina92

christina92 skriver:

2 Kg. ca

Nej det er ikke meget men begyndte også først at tage på da jeg var 17-20 uger henne.

Tabte lige omkring 9 kilo. de første 15 uger pga. kvalme

Er nu 27+0 og har taget 4 kilo på

Anmeld

7. juli 2012

Hyacinth

Tullepoder skriver:

Synes du skal lade være med at bekymre dig så meget om vægten, og bare nyde din graviditet. Man kan ikke gøre så forfærdelig meget ved vægten alligevel, mens man er gravid

Jeg tog over 20 kg på med min første, og efter 1,5 dag, var de første 12 kg væk igen, og efter 1,5 mdr var jeg 2 kg under min start vægt. Det kunne min krop slet ikke holde til, og jeg blev indlagt, da det hele var gået alt for stærk. Så husk dig selv, når baby kommer

Her anden gang, har jeg taget 12 kg på (indtil nu) er i uge 30+3, så regner da med at jeg ender på den samme vægt som sidst, og sådan må det bare være. Så tager jeg "kampen" bagefter

Du får en  herfra, og held og lykke med det hele....

Just præcis

Man skal virkelig nyde de små - det går skræmmende stærkt! 

Anmeld

7. juli 2012

Hyacinth

Chili skriver:

Jeg tror mit eneste mål er et års tid  Ikke for at presse mig selv eller noget, men jeg synes det er rart at have noget at gå efter  

Jeg går egentlig rimelig hurtigt op og ned i vægt, alt efter hvad jeg spiser, så jeg håber med den rette kost efter fødslen hjælper det  

Lige nu er flødeis en meget kær ven

Det lyder også okay

Det kommer alt sammen bagefter.

Årh de lyster - her er det kage og frugt

Nyd flødeisen haha

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.