Hvad laver du af aktiviteter med dit barn/dine børn? Jeg har selv tænkt på legestue 1-2 gange om ugen måske, og noget svømmehal . Hvis man må spørge
Nå jeg havde lige skrevet et vildt langt svar, men computeren slettede det hele, så nu får du lige et kortere svar, for jeg orker ikke at starte helt forfra 
Hele familien spiser morgenmad sammen og når vi så har sendt Amandas far afsted bruger vi formiddagen som regl på udflugter og aktivitet udenfor hjemmet. Fx: skovtur, bibliotek, legeplads, gå tur, legeaftale med min veninde som har en dreng på Amandas alder, indkøb i butikker osv osv. Om eftermiddagen hygger vi hjemme med bøger og danser til musik og Amanda deltager sammen med mig i det huslige arbejde i det omfang hun kan (fx lægger jeg tøj sammen så øver hun sig i at lægge en klud sammen selv fra bunken og bager jeg så ælter hun sin egen lille bolle osv osv. Jeg tror at det er vigtigt at lade børn deltage i den normale hverdag og det arbejde forældrene laver i hjemmet også, for det vil de gerne og det er sundt for dem at være med. De hygger sig ved at lave ting sammen med forældrene 
Amanda er i DP to formiddage i ugen ca 3 ½ time pr gang og hentes efter hun har fået frokost der.
Anmeld