:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juli 2012

isabellasmor

Amandas-mor skriver:

Tillykke med valget. Det er fantastisk at gå hjemme

Er også bare så glad for at jeg nu har et år til at nyde min dejlige datter fuldt ud 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2012

isabellasmor

Pixi-pigen skriver:

En ting jeg har lært af "livet" er at leve livet medens man er i det! I morgen kan være for sent for os alle. Hvorfor skal vi sove når vi bliver gamle. Eller nyde livet når vi går på pension? Derfor stor respekt for din beslutning om at nyde et års barsel i selskab med din datter den tid vi mister kommer ikke igen Rigtig god barsel

Du har så ret 

Og tusind tak

Anmeld

10. juli 2012

Tona

isabellasmor skriver:

Er også bare så glad for at jeg nu har et år til at nyde min dejlige datter fuldt ud 

Det kan jeg godt forstå. Det er en dejlig tid for dig og du giver også din datter en stor gave ved det

Anmeld

11. juli 2012

isabellasmor

Amandas-mor skriver:

Det kan jeg godt forstå. Det er en dejlig tid for dig og du giver også din datter en stor gave ved det

Jamen helt klart

Det er dejligt at have mulighed for dét at have hende herhjemme et år mere end barslen . Tror på det kommer til at give hende SÅ meget, da jeg er af den overbevisning at børn op til 2 års alderen har aller bedst ved at være hos deres mor og far 

Anmeld

11. juli 2012

Tona

isabellasmor skriver:

Jamen helt klart

Det er dejligt at have mulighed for dét at have hende herhjemme et år mere end barslen . Tror på det kommer til at give hende SÅ meget, da jeg er af den overbevisning at børn op til 2 års alderen har aller bedst ved at være hos deres mor og far 

Helt enig. Jeg er selv hjemmegående

Anmeld

11. juli 2012

isabellasmor

Amandas-mor skriver:

Helt enig. Jeg er selv hjemmegående

Hvad laver du af aktiviteter med dit barn/dine børn? Jeg har selv tænkt på legestue 1-2 gange om ugen måske, og noget svømmehal . Hvis man må spørge  

Anmeld

11. juli 2012

RiUL

Tillykke med det Den beslutning traf vi også herhjemme for en måned siden! 

Er sikker på at det blir fantastisk, både for mor og barn <3 

Anmeld

11. juli 2012

Miia90

det lyder dejligt. kan man det i alle kommuner ? kan ikk finde noget på næstved kommueshjemmeside ? hvad for du i tilskud ?

Anmeld

11. juli 2012

isabellasmor

RiUL skriver:

Tillykke med det Den beslutning traf vi også herhjemme for en måned siden! 

Er sikker på at det blir fantastisk, både for mor og barn <3 

Det er jeg overbevist om at det gør 

Og tillykke med beslutningen selv 

Anmeld

11. juli 2012

isabellasmor

Miia90 skriver:

det lyder dejligt. kan man det i alle kommuner ? kan ikk finde noget på næstved kommueshjemmeside ? hvad for du i tilskud ?

Så vidt jeg ved er det ikke i alle kommunener man kan få tilskuddet. Hvis jeg får tilskuddet, så er det i Frederikssund kommune på 6830 om mdr. Venter stadig på svar om jeg får det 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.