Hvordan så din "fødselsønskeliste" ud?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juli 2012

Annana89

K&S skriver:

Heller ingen liste her - jeg synes jordemoderen var super til at høre mine ønsker undervejs

Den satser jeg os på!! Det var nok også mere for at få tænkt igennem hvilke ønsker jeg har. Så det er vel egentlig mest noter til mig selv.

Men regner med at vi mest bare bliver enige undervejs!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2012

Annana89

morethanperfect skriver:

De er så søde på Svendboeg syns jeg 

Det er rigtig dejligt at høre!! Havde du JDMstuderende med?

Anmeld

6. juli 2012

Annana89

Mettefpigen skriver:

Tror heller ikk man skal tænke alt for meget over det, fordi man aner ikk hvilke følelser nan har når det kommer til stykket.... Her havde jeg tænkt fra starten af at jeg skulle have smertelindring for jeg havde hørt så meget om de smerter men da jeg kom derud havde jeg ikk behov for det.... Og der blev fortalt og snakket så meget at det hele var perfekt :-) hihi.. Ser sker så meget at man slet ikk tænker over hvor mange gange der blir tjekket dernede ;-)

Nej man aner jo ikke hvordan det vil forløbe så en liste er ikke løsningen for en "perfekt" fødsel! Den holder alligevel ikke hvis det f.eks. blev til kejsersnit

Regner os med at vi bare tager det undervejs og så har jeg stor tiltro til JDM og de fagfolk der er der nok skal råde og vejlede mig til det der i bund og grund er bedst i vores/min situation!

Anmeld

6. juli 2012

Mettefpigen

Annana89 skriver:

Nej man aner jo ikke hvordan det vil forløbe så en liste er ikke løsningen for en "perfekt" fødsel! Den holder alligevel ikke hvis det f.eks. blev til kejsersnit

Regner os med at vi bare tager det undervejs og så har jeg stor tiltro til JDM og de fagfolk der er der nok skal råde og vejlede mig til det der i bund og grund er bedst i vores/min situation!

Lige præcis :-)

Anmeld

6. juli 2012

Annana89

Madam Blå skriver:

Jeg var på toilet 10-15 gange tror jeg. Jeg havde ingen plan eller ønsker for fødslen, men frabad mig i situationen, at de kom med. Og lukkede døren, men lovede ikke at låse. Til sidst bad JM om at døren stod åben, og kom ind og hjalp mig op af toilettet. Der var pressefasen vist begyndt. Jeg troede bare at jeg skulle skide

Jeg tror at det er vigtigt, at du taler med din mand, og evt andre, der skal med til fødslen. Så de kender dine ønsker, hvis du ikke selv er i stand til at svare eller bare ikke kan overskue at tage stilling.

Jeg ønsker dig en rigtig god fødsel inden alt for længe!

Haha ja okay! Det er vidst ikek helt tosset at lytte til de kloge og erfrne JDM. Men jo jeg vil nu også så vit muligt klare toiletbesæg selv eller at det er min mand der går med.

Han er informeret om mine ønsker Så han "job" bliver også at hjælpe med at huske og meddele nettop hvis jeg ikek orker eller glemmer.!

Anmeld

6. juli 2012

Madam Blå

Annana89 skriver:

Haha ja okay! Det er vidst ikek helt tosset at lytte til de kloge og erfrne JDM. Men jo jeg vil nu også så vit muligt klare toiletbesæg selv eller at det er min mand der går med.

Han er informeret om mine ønsker Så han "job" bliver også at hjælpe med at huske og meddele nettop hvis jeg ikek orker eller glemmer.!

Nej, de har helt styr på det de jordemødre. Utroligt, at de kan høre, hvor langt i fødslenmand er! Men dejligt betryggende, at man bare ved, at de har 100% styr på det

Godt at manden er informeret

Anmeld

6. juli 2012

-Sigrid-

- Jeg ville gerne føde i badekar

- Far skulle give tøj på

- ingen skulle vide noget om at den var igang

- jeg ville være nøgen

- ville have hende op med det samme

Derudover smmertefri, hurtig og ukompliceret

Det blev en hurtig drømmefødsel uden andet end vand som smertelindring og nåede ikkeingen at tænke "stop!" 

Anmeld

6. juli 2012

-Sigrid-

Annana89 skriver:

Den satser jeg os på!! Det var nok også mere for at få tænkt igennem hvilke ønsker jeg har. Så det er vel egentlig mest noter til mig selv.

Men regner med at vi mest bare bliver enige undervejs!

Min var heller ikke en liste, nærmere en forestilling

Anmeld

6. juli 2012

morethanperfect

Annana89 skriver:

Det er rigtig dejligt at høre!! Havde du JDMstuderende med?

Ja .. Hun var rigtig sød , og faktisk den der "tog sig mest af mig" ..

Det var bare et minus da jeg skulle syes , for hun syede forkert .. Så måtte de gøre det om igen .. Meeen det opfattede jeg slet ikke da jeg lå med baby oscar  

Anmeld

6. juli 2012

Annana89

morethanperfect skriver:

Ja .. Hun var rigtig sød , og faktisk den der "tog sig mest af mig" ..

Det var bare et minus da jeg skulle syes , for hun syede forkert .. Så måtte de gøre det om igen .. Meeen det opfattede jeg slet ikke da jeg lå med baby oscar  

Okay! Mon man så kan bede om at det er ok hun er der, mærker osv. men ikke lige er den der lapper en sammen og andre ting der er lidt mere varrige! For ærligt sys jeg bare tanken om at skulle syes er slem nok! Gider ikke at bekymre mig( heller ikek selv om jeg har baby at tænke på) over om hun skamferer mig dernede(I værste tilfælde, i Know!)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.