Jeg får snart kuller

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juli 2012

Pige2009

Carina1977 skriver:

Tusind tak søde 

Velbekomme - hvor længe har du udsigt til hvis lagner og hospitalsenge endnu?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2012

Nessie

Det er godt nok også længe at ligge der og kukkelure

Det er da godt at den bærbare er opfundet, så du stadig kan have kontakt med den "rigtige" verden.

Håber du får en god weekend og lidt kvalitetstid med Mark

Anmeld

7. juli 2012

Carina1977

Baagøe skriver:

Velbekomme - hvor længe har du udsigt til hvis lagner og hospitalsenge endnu?

Altså i tirsdags sagde de 1 uge endnu, og så ville de tage det op igen til deres team-konferrence igen og se på hvordan det skrider fremad med mig. Så på tirsdag tager de det op igen. Men jeg tror ikke jeg kommer hjem i næste uge, fordi der er sket meget lidt på den uge.

Men der er sådan generelt sket fremskridt. Jeg er begyndt at kunne vippe mine tæer nedad, og det kunne jeg ikke da jeg blev indlagt...der var fødderne helt stive. Kan godt være det er en meget lille ting, men for mig er det stort 

Anmeld

7. juli 2012

Carina1977

Nessie skriver:

Det er godt nok også længe at ligge der og kukkelure

Det er da godt at den bærbare er opfundet, så du stadig kan have kontakt med den "rigtige" verden.

Håber du får en god weekend og lidt kvalitetstid med Mark

Tusind tak 

Ja det er vildt kedeligt, men heldigvis har jeg muligheden for at komme hjem i weekenderne. Det er ikke meget jeg ser til Mark i denne weekend, da han er omme ved sin far. Jeg når lige at være sammen med ham i 2-3 timer imorgen, og det skal også bare nydes 

Anmeld

7. juli 2012

MinNoah

Lyder hårdt!!!

Sender mange varme tanker til dig!

Anmeld

8. juli 2012

Carina1977

MinNoah skriver:

Lyder hårdt!!!

Sender mange varme tanker til dig!

Tusind tak 

Anmeld

8. juli 2012

Pige2009

Carina1977 skriver:

Altså i tirsdags sagde de 1 uge endnu, og så ville de tage det op igen til deres team-konferrence igen og se på hvordan det skrider fremad med mig. Så på tirsdag tager de det op igen. Men jeg tror ikke jeg kommer hjem i næste uge, fordi der er sket meget lidt på den uge.

Men der er sådan generelt sket fremskridt. Jeg er begyndt at kunne vippe mine tæer nedad, og det kunne jeg ikke da jeg blev indlagt...der var fødderne helt stive. Kan godt være det er en meget lille ting, men for mig er det stort 

Håber på det bedste for dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.