pussekat skriver:
hejsa
pahaa godt det ikke er mig som er indlagt
hvorfor her du være indlagt i så lang tid ??? og vis du ikke vis svar på er det også ok 

Selvfølgelig vil jeg svare på det 
Jeg har sclerose og fik et kæmpe attak i området omkring min brystkasse og senere ned i benene....det har desværre også gjort at mine arme er blevet påvirket af det. Er endt i en kørestol, og nu kæmper jeg for at komme ud af den igen. Det kræver selvfølgelig en del genoptræning, og så er det bedst at være her hvor eksperterne er. Kan virkelig mærke at de ved hvad de har med at gøre...og hvad der skal gøres for at jeg kommer op på benene igen. Mit nervevæv er for stramt, så derfor er det ubehageligt for mig at komme op at stå....får kvalme, svimmelhed og hovedpine af det. Så der skal arbejdes stille og roligt med det, og så skulle det helst blive bedre efterhånden.
Indtil videre skal jeg i hvert fald være her næste uge med også....og så kommer det an på hvordan det går til den tid, om jeg kommer hjem eller jeg skal blive der noget længere.
Jeg skal nok komme ovenpå igen.....om det så skal tage måneder, så skal jeg nok komme til at gå igen. Viljestyrke og stædighed skal der til 
Anmeld