hvilken engangs vaskeklude bruger i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. maj 2009

LotteGabriella

agnieszka skriver:

ja det er vi nemlig...synes bare at det er noget pjat med vaskeklude..og den lille haft aldrig rød numse så det virker jo fint her

ja og det er jo dejligt Daniella har heller aldrig haft problemer med rød numse, så vi kan jo konstatere at der VIRKELIG er forskel på børns numse

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2009

eliasogmor

Sanne skriver:

nogle som har prøvet coops egne?

jep det gør vi.....syntes de de gode....men også dyre mener en pakke koster 16 kr...

Anmeld

5. maj 2009

MetteT

Vi bruger nogle billige nogle fra kvickly... 50 stk for 8,95... Der er både bløde og tykke... Købte nogle sidst i Bilka hvor der var 150 stk for 19,95 og de er altså for tynde, så der bruger jeg to af gangen...

Anmeld

5. maj 2009

cille22

Sanne skriver:

nogle som har prøvet coops egne?

Jeg plejer at bruge dem fra coop, dem der koster ca 15kr, men jeg vil kun have dem der er delt op på midten og er ekstra tykke....
Jeg syntes mange af de andre er lidt stride i det, og har på fornemmeren at de kradser...
hvis vi bruger vådeservietter bruger jeg kun dem fra DERMA...

Hilsen cecilie og 3skønne unger

Anmeld

26. maj 2009

tumle81

Vi bruger dem fra Netto eller Fakta, de er ganske bløde og gode til numsen.

Vi har døjet meget med rød numse, og det er altid slemmere når vi bruger vådservietter end vaskeklude, derfor har jeg altid vaskeklude med når jeg er ude, Så bruger jeg først vådservietter og bagefter en vaskeklud, så er der sjældent rød numse...

Knus Kathrina

Anmeld

26. maj 2009

Mira0911

Jeg er stor forbruger af vådservietter.. vi bruger Huggies, Neutral, Unique, Baby care, Vådservietter fra Spar og til tider Natusan.....

Synes de allesammen er gode..

Anmeld

26. maj 2009

little-star

jeg bruger gerne dem fra rema, de er gode synes jeg.

Anmeld

26. maj 2009

Heidi.

Da vores piger var små brugte vi vat... Det var nemt og blødt...Da de blev større brugte vi vådservietter.

Anmeld

26. maj 2009

Betteisen

Hejsa!

Her i huset bruger vi de engangsvaskeklude som de har i Babysam. De er ofte på tilbud 5pk for 49,- og der er både tykke og bløde. Vi har prøvet at købe de fleste andre steder og synes at de billigste har været noget krads i det.

Bruger vi kun vådservietter får trunten rød numse (selvom de er fri for både det ene og det andet).

Hilsen Louise

Anmeld

26. maj 2009

Cris

Jeg kunne ikke lide at bruge de der engangsvaskeklude  Jeg synes, at de "smørrer" for meget og tager længere tid at vaske den lille. Man skal bruge noget vand som bliver meget beskidt og så skal man have noget frisk vand til at tage resten... Og om vinteren skal man sorge for at vandet er ikke så koldt... Nej, jeg kunne ikke lide dem. Jeg har prøvet et par gange (for jeg var nysgerrig) men jeg skiftede hurtigt til vådservietter... Og nu har jeg fået at vide, at man kan klippe bomuld til vaskeklude og lave selv en "lotion" til dem og de virker rigtigt godt. Man smider dem i en pose og kommer i vaskemaskinen med stofbleer (hvis man bruger dem) eller bare med jeres kogevask. Det synes jeg, at det ville virke bedre og blødere end de der skum klodser  hahahahahaha!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.