hvilken engangs vaskeklude bruger i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10.857 visninger
30 svar
0 synes godt om
5. maj 2009

SaNiNa

Ja som overskriften lyder: hvilken engangsvaskeklude bruger i?

og er de, de tykke og bløde?

det er det eneste vi mangler at købe enden den lillemand kommer.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2009

louisepigen23

Vi har engangsvaskeklude, bare de billigste, men vi bruger mest vådservietter fra derma... de er gode kan jeg godt anbefale

Anmeld

5. maj 2009

Valle81

Hejsa:0)

Jeg har aldrig kunnet fordrage de der vaskeklude....synes ikke de tørrer puha og sådan ordentligt af og synes de efterlader alt for meget vand tilbage på numsen:0)

Jeg købre et kæmpe lager af vaskeklude i ikea 10 stk for 25 kr. Så blev de kogt, og nogle gange gjort pæne i en kogevask med lidt klor, og ellers bare smidt ud:0)

Ellers har jeg købt vådservietter, lidt forskellige mærker, men kun dem uden parfume, paraberne osv

Anmeld

5. maj 2009

trunte89

Jeg har hele tiden brugt Baby care,m en har prøvet mig lidt frem for at finde de billigste og bedste.
Sidst købte jeg i rema (landlord eller hvad de nu hedder), og de er rigtig gode synes jeg.. billigere og tykkere end de andre.

Anmeld

5. maj 2009

fam.4xc

Sanne skriver:

Ja som overskriften lyder: hvilken engangsvaskeklude bruger i?

og er de, de tykke og bløde?

det er det eneste vi mangler at købe enden den lillemand kommer.

Her køber vi dem i Netto - måske en pakke hver 3 måned, bruger dem meget sjællent, er tilgengæld stor forbruger af vådservietter..

Anmeld

5. maj 2009

Diana...

Jeg kan bedst lige nogen vi har købt i bilka men kan selvfølgelig ikke huske hvad de hedder men det var dejlig bløde og tykke. Lige nu har jeg nogen billige fra spar der er tynde og bløde og er os gode synes jeg

Jeg er bare super glad for engangsvaskeklude hvor jeg synes vådservietter er møg irriterende men bruger dem en gang i mellem, og jeg købte os en kæmpe bunke billige vaskeklude i ikea og det kan jeg slet ikk hi hi så dem bruger jeg til at tørre den våde numse med efter en god vask med engangsvaskeklude

Knus Diana

Anmeld

5. maj 2009

Musen5

Vi bruger konsekvent kun vådservietter til lillemanden, da han har tendens til MEGET rød mås. Kunne derfor ikke forestille mig at de der vaskeklude kunne være særligt rare mod sådan en hudløs bagdel.

Musen5 22+3

Anmeld

5. maj 2009

SaNiNa

Diana... skriver:

Jeg kan bedst lige nogen vi har købt i bilka men kan selvfølgelig ikke huske hvad de hedder men det var dejlig bløde og tykke. Lige nu har jeg nogen billige fra spar der er tynde og bløde og er os gode synes jeg

er det de der baby care (tror jeg de hedder) i en gul/hvid indpakning?

Anmeld

5. maj 2009

Diana...

Nej hvid lilla mener jeg den var den pakke

Anmeld

5. maj 2009

SaNiNa

nogle som har prøvet coops egne?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.