hvilken engangs vaskeklude bruger i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. maj 2009

Munder

Vi bruger Coop's, det er absolut de bedste (synes jeg) Hvis vi er løbet tør, og må købe nogle andre synes jeg de er alt for ru.

Vi har ikke haft problemer med rød numse

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2009

tascia

Vi bruger konsekvent kun vådservietter til lillemanden, da han har tendens til MEGET rød mås. Kunne derfor ikke forestille mig at de der vaskeklude kunne være særligt rare mod sådan en hudløs bagdel.

Musen5 22+3

jeg siger ikke at vådservietter er dårlige, men ligefrem bedre en en ren klud og vand, det tror jeg altså ikke det er! nu er der også forskel på hvor bløde kludene er alt efter mærke og pris, og hvis man køber den lilla pakke fra brugsen, ja så får du altså en super blød klud

//Natascia

Anmeld

5. maj 2009

A.

vi har aldrig brugt vaskeklude..

Anmeld

5. maj 2009

LotteGabriella

agnieszka skriver:

vi har aldrig brugt vaskeklude..

vi har aldrig brugt vådservietter.....godt vi alle er forskellige, ligesom børnenes mås er forskellige

Anmeld

5. maj 2009

82Miraklet

vi bruger dem fra Fakta... super bløde og tykkere end mange andre og så koster de kun omkring 8 kr for en pakke....

Anmeld

5. maj 2009

Mie A

Sanne skriver:

nogle som har prøvet coops egne?

Ja! De har to modeller - den dyre af dem er super god - De er de blødeste jeg har brugt - man kan få dem i to størrelser - halve eller hele. De er bare lidt dyre, så plejer at købe et lager når de er på tilbud - så får man dem næsten til samme pris som de billige.

Anmeld

5. maj 2009

lonemus

Sanne skriver:

Ja som overskriften lyder: hvilken engangsvaskeklude bruger i?

og er de, de tykke og bløde?

det er det eneste vi mangler at købe enden den lillemand kommer.

dem fra Fakta

Anmeld

5. maj 2009

LotteN

Her hjemme bruger vi engangsvaskeklude fra Løvbjerg, billige og super gode synes jeg...!
Dem bruger vi altid ved puslebordet.
I pusletasken hr jeg en pakke vådservietter liggende som jeg bruger når vi er ude...!

Anmeld

5. maj 2009

Lise

Vi bruger mest dem fra rema1000 - Landlord. De er de billigste og blødeste vi har fundet. 50 stk til 8,95, ligesom Nettos, som også er fine..

Bruger konsekvent kun vådservietter når vi er ude!

Anmeld

5. maj 2009

A.

LotteGabriella skriver:

vi har aldrig brugt vådservietter.....godt vi alle er forskellige, ligesom børnenes mås er forskellige

ja det er vi nemlig...synes bare at det er noget pjat med vaskeklude..og den lille haft aldrig rød numse så det virker jo fint her

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.