hvordan sagde I at I var gravide?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. juli 2012

Sandra1985

Chrizta skriver:

Med Isabell faldt det sammen med påsken, så mine forældre fik et gækkebrev. Hvor der stod, jeres titler står med prikker, pas på de kække stikker :-)
Der gik lidt før de gættede det.

Denne gang spurgte jeg bare om de ville se lidt nyt tøj jeg havde købt på udsalg, hev lidt tøj frem i min datters størrelse og sluttede af med en lille dragt i str. 56 :-) Min mor rynkede lidt på brynene og spurgte om den ikke var lidt før lille til Isabell, smilede bare og svarede at den nu ikke var til tænkt hende. Så gættede de det :-) Farmor og Farfar fik besked via Skype, min datter fortalte at mor havde en baby i maven.

Super hyggelig idé 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2012

Doffie

Problembarnet skriver:

Der blev ik gjort noget ud af det...

Min kæreste skulle med hans familie en tur til legoland i en weekend så han fortalte dem det i bilen..

Jeg valgte at se om jeg ku ses med min mor - det blev så "IIIIHHHH Mor, jeg skal altså tale med dig" -
"om hvad?"
"Det vil jeg helst sige face to face."
"Er du gravid??"
"Ja.."

Og så bad jeg hende sige det til min far.. og han var så okay med det efter 2 flasker whiskey

Anmeld

5. juli 2012

Chili

LilleChelle skriver:

Hun gloede bare dumt på mig og spurgte om det var rigtigt ?  

Haha

Sjov måde egentlig  

Anmeld

5. juli 2012

simone_jacobsen

MilleRasmussen skriver:

Min kæreste & jeg har ikke sagt endnu at vi venter os, for vi vil være over de 12 uger! Min svigermor ved jeg vil hoppe af glæde, tror det er lidt af et chok for min mor, men det er det her vi virkelig vil, min kæreste og jeg har planlagt det. Tror mere min mor siger tillykke og spørger med uddannelsen og bliver rolig når jeg siger jeg har undersøgt det og går på barsel og kommer tilbage!!!

Hvordan sagde I det? 

Synes jeg har læst om mange der fandt et digt som de puttede i en ramme og gav. Andre ideer? 

Vi købte farmor og farfar / mormor og morfar kopper..

Anmeld

5. juli 2012

Lilje82

KittyCatta skriver:

Nu er det her bare lige et hurtigt udkast, men ca. sådan her, tror jeg at det bliver, når jeg en dag skal fortælle mine forældre/svigerforældre den dejlige nyhed 

Det kommer selvfølgelig til at se lidt mere proff ud.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.